Sayfalar

3 Aralık 2017 Pazar

Farmasi Mat Likit Ruj İncelemesi 💄

Yeniden Merhaba bal damlalarım🍯
Çok sevdiğim hayvanlar üzerinde test yapmayan bir marka olduğu için elimden geldikçe Farmasi ürünlerini deneyip incelemeye çalışıyorum.
Bugün de yine farmasinin likit mat rujundan bahsedeceğim. 😊
👉Farmasi markasının likit mat rujunu incelemeye başlamadan önce bana sık sık sorulan ‘farmasi ürünlerini nereden alabilirim?’ sorusunu cevaplayayım ballar,
Farmasi ürülerini güvenle altin_mudur_fehime hesabından alabilirsiniz.

Bildiğiniz gibi uzun süredir likit mat rujlar inanılmaz popüler, hemen hemen her kozmetik markasının birbirinden farklı renklerde mat rujları bulunuyor. Bende çok fazla kullanıyorum çokta seviyorum .💖
İnceleyeceğim renk bendeki 03 numarası.
Günlükte rahatlıkla kullanılabilecek çok güzel bir nude ruj.

Yapıları ise oldukça kremsi. Yani sürerken ipek gibi akıyor ama bir süre sonra da matlaşıyor ve sabitleniyor. Kalıcılık orta düzeyde. 
Hemen elinizi atınca çıkmıyor ama tabii gün içinde yağlı şeyler yiyip içerseniz hafif açılmalar olabilir ortalarında. Kokuları ise hoş, zaten hemen uçuyor kokuları, rahatsız etmiyor o yüzden.

💄
Oldukça opak yani örtücü. Rengini tek sürüşte veriyor.
Her ten rengine her makyaja, her yaşa yakışacak joker bir ruj,çok beğendim!
Renk skalası da oldukça fazla ilerleyen günlerde elimde olan diğer renkleri de burdan ya da instagram sayfam üzerinden de  zaten paylaşmıştım ordan da bakabilirsiniz.
Umarım yazımı keyifle okumuşsunuzdur. Eğer herhangi bir Farmasi ürününü veya bu likit mat rujları satın almak isterseniz  altin_mudur_fehime_
hesabına ulaşabilirsiniz, güvenilir bir hesap.👌
Yeni yazacağım diğer yazıları kaçırmamak için aktif şekilde kullandığım instagram hesabım olan
gizmonun_dolabi sayfamı takip edebilirsiniz. 
Yeniden buluşalım !
Gizmo💋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder