Sayfalar

6 Aralık 2017 Çarşamba

RADİCAL COLOR SAÇ BOYASI İNCELEME 🌠

🌠
Herkese merhaba 😊💙
İnternette çok fazla hakkında bilgi bulamadığım bir boya deneyimiyle geldim.

 Kötü bir loreal colorista saç boyası denemesinden sonra radical color gece mavisi boyasını denedim💙😎
Önce ürünü nerden alabileceğinizi buraya  bırakayım çünkü yazıdan sonra almak isteyenler çok olacaktır. Özellikle benim gibi çılgın renkler istiyorsanız .
Ürünlere ekozmetik.com.tr buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz üstelik çok uygun fiyatı boyanın fiyatı 20 lira ve yanında 10 liralık saç açıcı da hediyesi .💓

 Siteyi ve boyanın uygun fiyatlı oluşunu çok sevdim çünkü loreal colorista açıcı ve boyaya 50 lira verdiğimi  birde tutmadığını düşünürsek içim 50 lirama yanıyor. 
Tek sevmediğim boyayı herhangi bir kutuya koymamışlardı sağolsun kargocular da umursamayıp çarptığı için boyam akmıştı biraz😓 

Önce açıcının görselini paylaşayım ama ben açıcıyı kullanmadım baştan söyleyeyim ne kadar tutuyor bir bilgim yok ben daha önce loreal colorista bleach rengiyle hatırlarsınız önce açmıştım , kiii o açma sayılmazdı kahverengi oldu çünkü tekrar onun üstüne açıcı uygulayıp yakmak istemedim o kahverenginin üstüne boyamı uyguladım .


içinde renk açıcı pudra ve oksidasyon kremi ve eldiven çıkıyor argan yağı içeriyormuş içerisinde dediğim gibi bunu denemedim ve saçınız siyah yada koyu kahverengi vs ise mutlaka açıcı uygulayın yoksa boya herhangi bir görünürlük yaratmayacaktır.
Boya 250 ml'lik sıvı sabun şişesi gibi pompalı bir şişede içerisine herhangi bir şey karıştırıp karışım hazırlamıyorsunuz. Kendisi bu şekilde hazırlanmış bir ürün bazı kişilerin daha pastel renkler elde etmek için içerisine saç kremi koyduğunu gördüm ama kesinlikle tavsiye etmiyorum çünkü içerisinde de başka bir ürün eklemeyiniz yazıyor saç kremi rengi açıp pigmentasyonunu azaltacaktır.
Bendeki gece mavisi olan benim mavi diye uzun zamandır kafaya koyduğumu bilirsiniz. Yarı kalıcı bir boya yani 3-4 haftaya akıyormuş ama gördüğünüz gibi şişe bereketli olduğu için o süre sonunda tekrar uygulayabilirsiniz yani bu şişe saç miktarınızı bilmiyorum bir kaç kullanımlık 😉
Kokusu yok su bazlı bir boya çabuk ve kolay durulanıyor ilk boyamada ama sabah uyandığımda yüzüm mavi olmuştu  ne kadar durulasam da saçımı ama sabunla hemen yüzümden çıktı :)
Asıl belli olacak resme gelelim saçımdaki farka :)
Işık fazla patlamış umarım farkedebilirsiniz .
Ben yine tutmaz diye düşünerek saçımın sadece 1 tutamına uygulamak istedim olur da tutmazsa yine bütün saçıma sürüp yıpratmayayım dedim.
Boyayı uyguladım ve yarım saat bekledim.
Uygulamadığım kısmın kahverengi kısmını da ordan görüp hangi rengin üstüne maviyi uyguladığımı görebilmeniz açısından iyi oldu.
Ben hemen uygulayıp yazıyı size yetiştirmek istedim ne kadar sürede akar onu tam bilmiyorum ama güncel bilgiyi instagram sayfamdan sizinle mutlaka paylaşırım 😉💙
instagram sayfama buraya gizmonun_dolabi tıklayarak gidebilirsiniz.
Kısacası ben bu tutan güzel maviyi çok çok beğendim.
Eğer sizde böyle bir çılgınlık  isterseniz bunu tavsiye ederim.
Farklı daha birçok renk var ama ben maviyi tercih ettim.👌
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.
Sizinde böyle deneyimleriniz varsa benimle paylaşırsanız çok sevinirim.
Yeni küçük mutluluklar yaratan konularda
görüşelim :)
Gizmo💋


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder