Sayfalar

19 Aralık 2017 Salı

The Pink Ellys Likit Mat Rujlarını Deniyorum !💄



💄Herkese yeniden merhaba bugün aşırı sevdiğim bir markanın likit mat rujlarını tek tek swatchlamaya geldim :)

Bahsettiğim rujlar  sadece cosmohome sitesinde satılan bir marka olan the pink ellys markasının likit mat rujları.
Özellikle bu rujlar kylie jenner rujlarına muadil gösterilen muazzam rujlar. Benim bu rujlarla tanışmam 2 seneyi bulmuştur. Elimde şuanda 7 rengi var bende olmayan başka bikaç rengi de var.
Sık sık cosmohome sitesi bu markada büyük indirimler de yaptığı için bu rujla ilgili fikirlerim blogta olsun istedim
Ozaman hadi başlayalım ;) 
Öncelikle şirin mi şirin ambalajlarından bahsetmem lazım üzerinde  motto denilecek  yazılarda bulunuyor. Ürünlerin bır kısmı Türkiyede bir kısmı İtalyada üretiliyormuş.
Mat ruj olmalarına dudakları kurutma olayı çok düşük ve en sevdiğim yönü örtücülüğünün çok çok iyi olması.
Daha önce bende yalnızca 4 rengi varken de yine yazdığım blog yazım var buraya tıklayarak o yazımı da okuyabilirsiniz 📌thepinkellys
 Daha geçen gün brave rengini gün boyu nerdeyse kullandığım deneyimimi yazıyorum şimdi size en yakın tarih olduğı için :)


Birşeyler yiyip içtiğim halde o gün hiç dağılma yapmadı, dudakta bir ruj varmış gibi de asla hissettirmeyen rujlardan sürün ve unutun cinsinden . 

Saatler sonra bile yerli yerindeydi, iç kısımdan rengi çok az gitmiş. Ama dalgalı yada pütürlü bir görüntü kesinlikle yoktu . Mat rujlarda bilirsiniz çoğu zaman parça parça kurumuş bir görüntü olur ama bu rujlarda asla olmuyor .

Swatclayıp isimlerini sizin için tek tek yazdım hepsi favorim ama günlükte en favorim candy rengi ,
yakışmayacak kadın asla tanımıyorum :)



Kokuları çikolata, vanilya gibi .
Bendeki rujlardan en her tene uymayabilir dediğim rengi sanırım apricot rengi turuncumsu nude gibi ama her tene gidecek bir ton değil :)
Ve kırmızıda aradığım renk bu dediğim carmen rengi tam koyu kan kırmızısı esmere, buğday tenliye her tene uyacak star renklerden birisi benim için.

Tek tek renkler üzerinde durmayacağım detaylı resimde zaten görebiliyorsunuz.
Bu markayla tanışalı elim uzun zamandır farklı bir renk olmadıkça farklı markada likit ruj kullanmaz oldu :)
Bende olmayan ama beğendiğim diğer bir renkte coffee rengi onada bakmanızı tavsiye ederim.

buraya bırakacağım linkten bu markanın ürünlerini inceleyebilirsiniz 

Başarılı likit mat rujlar serisine yatırım yapacaksanız kesinlikle en favorim, kefili olacağım kalıcı, bozulmayan tek marka diye the pink ellys diye iddia edebilirim.

 Eminim sizde benim gibi bir kere kullandığınız zaman vazgeçemeyeceğiniz bir ruj olacak.
En sevdiğim yönü hem kalıcı olması ama onun dışında asla ağırlık yapmayıp dudakta varlığını unutturması 😉👏👏👏

 Benim bu güzel rujlar hakkında anlatacaklarım bu kadardı. Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Ve bu rujlar hakkında bilgi edinmenizi sağlamışımdır. Sık sık indirimlere giriyor ozaman tadından  yenilmiyor  aklınızda olsun. ✌

                                                    Farklı yazılarda  görüşmek üzere :)
                                                                       Güzel kalın .
                                                                       Gizmo💋

8 yorum:

  1. Yapıları gerçekten çok güzel gözüküyor, Candy ve Carmen rengine bayıldım özellikle ❤️

    Fulya | www.fullinblog.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normalde ben kırmızı ruj asla kullanmam ama carmen resmen bana o kırmızı aşkını aşıladı :)

      Sil
    2. Nasil sipariş verebilirim.

      Sil
    3. belirttiğim gibi o siteden alabilirsiniz

      Sil
  2. Renkleri süper bu markanın kalitesine hayret etmiştim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir türk firmasının böyle güzel işler çıkarması benim çok çok hoşuma gitti :)

      Sil
  3. kozmetikçim  farmasi ürünlerine bayılıyorum makyaj malzemeleri bir harika

    YanıtlaSil