Sayfalar

13 Aralık 2017 Çarşamba

Yeni Keşif ; Acnecinamide Sivilce Mendilleri 👀

👉
Sanırım blogumda en çok ne hakkında yazı bulabilirsiniz desem .
Bu konu  genç, yaşlı, büyük , küçük herkesin her zaman ki sorunu   'Sivilce' olurdu.
Blogumdaki yazılara şöyle tek tek baksanız yazıların yüzde 65-70'i sivilceler nasıl geçer, sivilce lekeleri nasıl geçer, doğal yollarla sivilcelerden nasıl kurtulur.
Bir çok deneyimlerimle ilgili yazı bulabilirsiniz.

Bıktık ya hu !
Gelmişim 26 yaşına ne ergenlik kalmış ne bişey hiç mi durmaz , hiç mi bitmez ama yok güzel yüzüm hala ergenlikte çıkamamakta ısrarlı basıyor sivilceleri arada.
Tam bişeyler yapıyorum geçiyor diyorum şöyle peeling falan yapayım hazır geçmişken vs sabah bir kalkıyorum Allahın bir lutfü yine belirmiş bende 😓


Alıştık artık. Kurtuluş yok dedik bağrımıza bastık bari en aza indirmenin yollarını aramaya devam diyerek her türlü sivilce öldürücü ürünler denemeye devam.
Bu defa da acnecinamide markasının sivilce kurutan mendillerini denedim bal küplerim .


Önce üründen bahsedeyim bir kutunun içinde 15 tane tekli ıslak mendiller gibi mendiller var. 
Başlarda günde 1 kez yatmadan uyguladım sonra faydasını görünce bunu hafta 2 keze düşürdüm.

İçerik listesi: aqua , glycolic acid, pantheol, lactic acid , niaacinamide  , chlorhexidine digluconate ,allantoin, menthol , fragnance ,  thioctic acid . Gördüğünüz gibi direkt hedefe yönelik sivilceleri yok edecek , basit ve güzel bir içeriği var.


Fiyatı çok uygun olduğundan denemekten zarar gelmeyecek mendiller. Özellikle migros indirimlerinde yakalarsanız kesinlikle alın derim.


Bu ürünün vaatleri şu şekilde;
-Organik asitler ile cilt hücrelerinin yenilenme döngüsünü uyararak yeni hücre oluşumuna yardımcı olmak,
-Gözenekleri tıkayan yağ ve ölü hücreleri temizlemek,
-Sivilce, kızarıkları, sivilce izlerini azaltmak,
-Gözenekleri sıkıştırmak ve cildi canlandırmak.

Peki bende işe yaradı mı ?
Evet arkadaşlar bir kaç gün düzeli kullanımda sivilcelerimi hemen yok etmede çok yararını gördüm özellikle gece yatmadan sivilcelerin üzerine daha yüklenerek tüm yüzüme uyguladım.
Sabah yapmamanızı öğrenirim sonuçta mendil ağır bir peeling etkisi yok ama içerisindeki asitlerden dolayı uygulayıp güneşe çıkmamanız tavsiyem.

Ağrılı şekilde çenede  sivilceler çıkaranlar beni anlar bu ürün akşam uyguladığınızda hem sivilceyi büyük oranda küçültmüş oluyor hemde ağrıyı almış oluyor.
Hassas cildime rağmen bir sorun yaşamadım ben.
Sizinde özellikle elinizin altında bulunmasını tavsiye edeğim ürünler arasında :)


 Başka önerileriniz varsa sizde paylaşırsanız benimle çok sevinirim :)
                                                       Yeni yazılarda kavuşmak üzere :)
                                                                    Gizmo💋

1 yorum:

  1. Pek sivilce problemim yok aksine cildim yaştan dolayı bayağı kurudu

    YanıtlaSil