Sayfalar

8 Aralık 2017 Cuma

Ayva Çekirdeği Maskesi ( Lekeler için Şahane)

Herkese yeniden merhaba.

Bugün yazımda çok severek kullandığım çok etkili, çok pratik ve çok çok doğal bir maskeden bahsetmeye geldim.
Hazır maskesini yapacağımız meyvenin de tam mevsimi gelmişken çok işinize yarayacağından eminim 😉
Aranızda bilenler kadar bilmeyenlerde vardır . 
Maskemiz ; ayva çekirdeği maskesi🍐 , ilk  duyduğumda beni şaşırtan bir maske olmuştu etkisi ne olabilir ki dedim. Tarife geçmeden önce ne gibi faydaları var biraz ondan bahsetmek istiyorum .
🌸🌺 Ayva çekirdeği harika bir leke gidericidir fakat bilinmesi gereken şey çok aşırı koyu renkli lekeleriniz için bu maske işe yaramayacaktır.
🌷 Bu maske açık renkli lekeler ve sivilce lekeleri için güzel bir alternatif. 
🍀Ayrıca maske yalnızca cilt lekelerini geçirmiyor bunun yanı sıra bir de cildi gererek yaşlanma karşıtı etkisini de gösteriyor.
  • Ayva çekirdeği jeli cildi sıkılaştırır.
  • Cildinizdeki lekeleri soldurur ve daha az görünmesini sağlar.
  • Cilt kırışıklıklarını azaltmaya ve cildin elastikiyetini arttırmaya yardımcı olur.
Kısacası Ayva çekirdeği ile cilt lekelerinizden kurtulabilirsiniz.😊
Hadi ozaman şimdi tarife geçelim ; 
MALZEMELER
💓1adet ayva
💓 1 çay bardağının 1/4 ü su

Yapılışı;
💓💓💓 Ayvamızı yarıya bölüyoruz genellikle ayvanın içinde 10-15 tane çekirdek oluyor zaten. Bu çekirdekleri suyun içine koyuyoruz ve 1 gün o şekilde bekletiyoruz. Maske jölemsi bir kıvam alacak.



Ben o an su ile yaptım ama gül suyu ile yapanlarda var onu da öneririm bence o daha etkili olacaktır.

Sonuçta gül suyu yani cilt için faydaları inkar edilemez 😊🌹


Temizlenmiş yüzünüze ve dekolte bölgesine bu jöleyi rahatlıkla sürebilirsiniz. 30 dakika bekletip sonra ılık suyla duruluyorsunuz.
 Bu maske C vitamini yönünden çok zengin. Cildinizdeki lekeler için harika bir maske ve cildinizi dirileştirir, sıkılaştırır.

Maskeden sonra günlük nemlendiricinizi sürebilirsiniz. Cildi yoracak bir maske olmadığı için hergün ya da gün aşırı yapabilirsiniz.
Her cilt tipi uygulayabilir . Kuru ciltliyseniz birazcık kurutma hissi verip gereceği için maskeden sonra mutlaka nemlendiricinizi uygularsaniz hiç bir sorun yaşamayacaksınızdır.
Benim çok sevdiğim doğal maskeler olduğu için sizinle paylaşmak istedim.
Sizinde böyle pratik uyguladığınız maskeleriniz varsa yorum olarak yazarsanız çok sevinirim. 
                       Yeni yazılar da görüşmek üzere.
                                                        Güzel ve sağlıklı kalın.
                                                            Gizmo💋

3 yorum: