Sayfalar

17 Aralık 2017 Pazar

Wozaj Stamp Eyeliner Kiti İncelemesi 😉

😉

Merhaba bal damlalarım :)
Makyajı her ne kadar sevsekte bazen bizi zorluyor.
El becerimizin tıkandığı , şaheser makyajlar çıkaran ellerimiz eyeliner illetine gelince tıkanıyor 😇

Bende yeni bir ürün keşfiyle geldim yine .
Eyeliner olayını ne kadar basit yoldan yaparsak bizim için en hayırlısı. Yamuk yumuk yapıp pandaya dönüşmek istemiyoruz sonuçta.
Kolay eyeliner kiti keşfettim ve baktım ki nette bunun hakkında hiç bir yazı yok ben anlatayım dedim :)
  

3 parçadan oluşan eyeliner kitinde;

1 adet sağ ve sol göz için tasarlanmış silikon baskı kalıbı
1 adet eyeliner fırçası
1 adet eyeliner kutusu çıkıyor.

Silikon uçlu baskı aparatı sağ ve sol göze ayrı olarak tasarlanmış.Ne çok kalın ne çok ince orta ayarda yapılmış yani ideal.
 İlk olarak bu silikon aparatı alıyoruz ve eyeliner kutusunun içine batırıyoruz;


İlk olarak kuyruğu oluşturuyoruz , bu yöntem sivri, köşeli, net eyeliner yapamayanlar için gerçekten kullanışlı .
 Ardından eyeliner  fırçamızı alıp eyeliner çizgisini göz pınarına kadar devam ettiriyoruz ve kısa haıf hareketlerle boşlukları tamamlıyoruz bu kadar.
 Sizce de  pratik  değil mi? Bence güzel düşünülmüş,

Eyeliner jel bir eyeliner böyle süngerimsi bir malzemeyle koyulmuş kabın içerisine.


Bu eyeliner kitini https://www.takibu.com/ da bulabilirsiniz, fiyatı da 30 tl civarındaydı, denemek isterseniz bakabilirsiniz.
 Bu arada eyeliner jelinin kalıcılığı orta düzeyde. 
Yani suya dayanıklı değil.
 Ama gün içinde akma bulaşma vs yaşamadım, çabuk kuruyup sabitlendi. 
Benim gibi zorlananların çok hoşuna gideceğini düşündüm :)
Yeniden kavuşmak üzere.
Gizmo💋

4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. öyle demeyin siz kit olmadan da şahane makyajlar yapıyorsunuz zaten :)

      Sil
  2. Daha once satıyorduk ama şuan sadece gumuş takı modelleri sattıgımız için yok :) https://www.silverella.com.tr/

    YanıtlaSil