Sayfalar

16 Aralık 2017 Cumartesi

Farmasi Camouflage Liquid Concealer İncelemesi



Herkese merhaba 😎
Farmasinin birçok ürününü deneyip yazdım sanırım. Ama ne yapayım hem yerli hemde kaliteli bir marka olunca elimden geldikçe tüm ürünlerini deneyip sizinle paylaşmak istiyorum. 

Bu defa denediğim ürünü likit kapatıcısı :)

Bendeki 02 rengi.Mat,pürüzsüz görüntü isteyip full kapatıcılık isteyenler çok sevecektir.
Ben çok  sevdim.👌

Kalem şeklinde aplikatöre sahip. Kapatıcının alt kısmından çevirerek ürünün fırçaya gelmesini sağlıyoruz. Kullanımı gayet pratik. Fakat tavsiyem ihtiyacınız olan ürün kadar kalemi çevirin. Aksi takdirde fırçaya fazla ürün gelebiliyor.
Bu güzel ürünü ziyan etmek istemeyiz :)



Uçu fırçalı , kalem şeklinde , altından çevirmeli 4 ml ürün. Bayağı kapatıcı,yedirilmesi kolay ve kalıcı.
Sabitlemeyecekseniz pudrayla bir kere çizgilere dolduktan sonra parmağınızla siler
 gibi değil de tampon hareketlerle yedirdiğinizde bir daha tekrarlamıyor .   Bu özelliğinide farkedince çok sevdim.
Aydınlatıcı olarak da kullanılabilir ve ben böyle kullanmayı da çok seviyorum. Pembe alt tonuyla sağlıklı, aydınlık bir görünüm sağlıyor.

En az 5 saatliğine  durdu ve akmadı.
 Ben genel olarak memnun kaldım. Denemek isteyenlere tavsiye ederim.
Sizde Farmasi ürünlerinizi https://www.instagram.com/altin_mudur_fehime_/
hesabından güvenle satın alabilir, ürünler hakkında sorularınızı sorabilirsiniz.
                                           Yeniden görüşmek üzere :)
                                                  Gizmo💋

2 yorum:

  1. İlk kez farmasiden bir şeyler aldım nedense Türk markalarına karşı biraz önyargım oluştu inşallah pişman olmam

    YanıtlaSil