Sayfalar

24 Aralık 2017 Pazar

Oriflame Activelle Extreme Protection Roll-on

Yeniden merhaba
Vizelerim bu ara bitmiş iken finaller gelip çatmadan olabildiğince bloga yoğunlaşmaya çalışıyorum.
En azından yazıları yazıp hazırda tutmam gerekiyor ki vaktim olmadığında sizin için hazır olan yazılarımı hemen yayınlayabileyim.
Bugünde yine bir ürün inceleme yazısıyla geldim. 
Daha önce denemediğim ilk defa deneme fırsatı yakaladığım oriflame markasının bir roll-on deodorantı  bu .

Biraz ışığın azizliğine uğradığım için ürün pek görünür değil gibi ama zaten detaylı ismini başlıkta bulabilirsiniz.
 Terlemeye karşı 48 saat korumalı olan mor kapaklı çeşidi bendeki .Uzun süreli koruma etkisini çok sevdim normalde çok ter kokan bir insan değilim ama bu durum bende ne zaman oluyor derseniz çok stresli bir ortamdaysam ve sıkıntılı bir durumdaysam o sıkıntıdan terleyince ter kokusu mağduru olabiliyorum.
 Hiç bir beklentim yoktu kullanırken ne kadar iyi olabilir ki dedim.
 Ancak şu ana kadar kullandığım bütün deodorantlardan çok daha iyi çıktı. Terlemeyi çok çok azaltıyor ve koku oluşmasını önlüyor. 
Kendi kokusu ise çok ağır olmayan, güzel ve ferah sayılabilecek bir koku. Gün içinde tazelemeye de gerek kalmıyor. Kışın bile koltuk altında terleme sorununuz varsa bence buna bir bakmalısınız.
Oriflame ürünleri için size instagramda oriflame Dilek hesabını önerebilirim oraya tıklayarak Dilek hanıma ulaşabilirsiniz.
Yeni yazılarda görüşmek üzere.
Gizmo💋

1 yorum: