Sayfalar

21 Aralık 2017 Perşembe

MİKROTEM KİL MASKESİ İNCELEMESİ 💖

💋😉

Herkese merhaba bugün sizlere yeni tanıştığım doğa ve insan  dostu bir marka olan mikrotem markasının temizleyici kil maskesinden bahsedeceğim 😇

Bir süredir maskelere çok fazla düşkünüm vaatleri güzel olan bir maske görünce hemen denemek istiyorum. Özellikle olayın içinde birde kil varsa bu merak daha da artıyor çünkü kil maskelerilerinin cilde faydaları oldukça fazla . 


Bu ara mikrotem markasının kil maskesini denedim.
Yapısı oldukça güzel krem kıvamında uygulama yapınca ciltte taş gibi sertleşen kil maskeleri gibi değil. Krem gibi uygulanıyor ve bekleme süresinin sonunda kıvam o şekilde kalıyor . Sertleşme , kuruma olmuyor. Haliyle böyle olunca kuru ciltler dahil her cilt tipine uygun olduğunu söylemeliyim.
Kapağı da gayet korunaklı dış kapağı dışında bir de koruma kapağı var.
Çok temiz , yumuşak bir kokusu var . Parfümlü bir koku asla değil.
Benim cildimde gözlemlediklerime gelirse ;
Cildime çok güzel bir nem sağladı, yumuşaklık ve parlaklık verdi.
Cildimi hem arındırıp hemde beslediğini hissettim.
Temiz ve nemli cilde uygulayıp 5 dakika bekletip ardından ılık suyla rahatlıkla arındırıyorsunuz.
Cildi beyazlatıyor onu da gözlemledim bence o özelliği cilt lekelerini de açabilir :)👍

Tek bir sorunum oldu galiba içinde bulunan bir maddeye benim alerjim var hangisi bilmiyorum ben gece uyguladım sabah uyandığımda yüzümde çok ufak bir kaç yerde kırmızı noktalar vardı ama uzun süreli kalmadı geçti.
Belli ki bişeye alerjim var oyüzden sizin için içeriğini buraya bırakıyorum alerjiniz olduğunu bildiğiniz madde varsa öğrenmiş olursunuz :)

Onun dışında ben çok sevdim.
Kurutmayan , güzelce arındırıp cilde nem veren bir kil maskesi arıyorsanız bakmanızı tavsiye ederim :)
Yeni yazılarda görüşmek üzere.
Gizmo💋

2 yorum:

  1. Hiç denemediğim bir ürün bloga ağırlık vermene sevindim instagramın geleceği yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnstagram öldü artık yaptığı değişikliklerle artık değeri hiç. blog iyiki var tabi onda da sesimiz duyulursa :). çok seviyorum yazmayı:)

      Sil