Sayfalar

4 Aralık 2017 Pazartesi

BİODERMA YAĞLI CİLTLER İÇİN ‘SEBİUM’ YÜZ YIKAMA JELİ

Merhaba bal damlalarım ve yakışıklı bakımlı takipçilerim😊
Yağlı-karma ciltler,gözenek problemi yaşayanlar burada mı? 
Maalesef ben de  sizdenim ballar karma-yağlı cilde sahibim.
Gün içinde t bölgemin  gibi ışıl ışıl parlaması çok canımı sıkmaya başlamıştı ve cilt bakım rutinimde değişiklikler yapmaya karar verdim. 
Bioderma cilt bakımı konusunda sorunlara yönelik tedavi edici ürünler üreten bir marka. Özellikle makyaj temizleme suyunu düşürsek ne kadar popüler bilmeyen yok.
Benimde tam istediğim şey buydu ‘anlık çözümler değil,sorunumu giderici çözümler’ arıyordum.
Bu cilt sorunlarım için ilk değişmesi gereken ürünüm yüz yıkama jeliydi. Ve olaya Bioderma sebium jel yıkama jelini kullanmaya başlamakla değiştirdim.

Öncelikle bu yıkama jeli, paraben vs içermiyor ,jelin vaatleri ise;
- Ciltteki fazla yağı arındırıp aynı zamanda cildi kurutmamak,
-Gergin bir his bırakmadan cildi derinlemesine temizlemek ve uzun süreli kullanımda ciltteki sebum dengesini sağlayarak yağ üretimini dengede tutmak. 
-Ayrıca açık gözenekleri kir ve yağdan arındırarak genişlemesini önlemeyi hatta bir miktar küçülmelerini sağlamayı da vaat ediyor.Bunlara ek olarak cilt gereğinden fazla yağ üretmediği için siyah ve beyaz nokta oluşumu da en aza indirmiş oluyor.


Benim bu jel hakkında yorumlarıma gelecek olursak;
  • Cildim karma olmasına rağmen biraz kuruttuğunu söylemem gerekir ama devamlı kullanımlarda herhangi bir gerginlik yaşamadım.Bu durumu derinlemesine temizleyip cildimi yağdan arındırmasına bağlıyorum.
  • Az bir miktar ürün almak tüm yüze yetiyor,hemen köpürüyor,yani demem o ki oldukça bereketli bir ürün,bendeki orjinal boyu 500 ml biraz tuzlu fiyatı var ama kampanyalarla daha uyguna edinebilirsiniz. ( kampanya hangi sitede oluyor size onun sırrını vereceğim birazdan) 😉
  •  Bence her gün kullanmak cildi biraz kurutabilir. Dediğim gibi inanılmaz temizlik hissi veriyor,cilt gıcır gıcır oluyor. Günaşırı kullanmak daha iyi olacaktır.
  • Kuru ciltlerin uzak durması gerek bence,benim karma cildimi bile hafifçe kuruttuysa kuru ciltleri bir hayli kurutacaktır.
  • Ben bu jeli şu şekilde kullanıyorum ; elime alıp köpürttüğüm jeli makyajsız cildime masaj yaparak yediriyorum. Göz çevremden uzak tutarak 1 dakika boyunca jelin cildimle iyice dairesel hareketlerle ovalarayak bütünleşmesini sağladıktan sonra soğuk su ile duruluyorum.
  • Soğuk su ve jelin etkisi ile gözeneklerim gözle görülmeyecek kadar küçülüyor ve cildim o yağlı kızarık görünümden kurtulmuş oluyor.                                                 Uygun fiyata nerden alabiliriz derseniz turuncu kasa         buraya tıklayarak 1 alana 1 bedava şeklinde 2 adet yıkama jelini tek başına satılan fiyattan çok daha uyguna alabilirsiniz bu da benden size ipucu olsun 😊                    Benim ürün hakkında deneyimlerim bu şekildeydi .Sizin önereceğiniz ürünler varsa aşağıya yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim.                                                                                          Yeni yazılarda görüşmek üzere .                                                                                           Gizmo💋

3 yorum:

  1. Bioderma ürünleriyle genel olarak iyi anlaşıyoruz, seviyorum. Ama karma cildinizi kuruttuysa benimkini çöle çevirir muhtemelen :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet karma ve yağlı ciltler için daha ideal sanırım :)

      Sil