Sayfalar

11 Aralık 2017 Pazartesi

Patırtı.com alışverişim / Uygun fiyata neler aldım neler ? 🌺🌺

🌺🌸
🌸 Merhaba güzel ailem :)
 Duyduğuma göre alışveriş yazılarını çok seviyormuşsunuz. Bende çok keyifli bir siteden uygun fiyatlı, kaliteli çok güzel ürünler alarak sizinle patırtı.com alışverişimi paylaşmak istedim. Daha önce bu siteden alışveriş yapmamıştım bu yazıda hem ürünlerimin nasıl geldiğini hemde kaliteleri nasıl çıktı onları sizinle paylaşmak istedim :)


Öncelikle paketlemesi ve kutusunun böyle güzel dizaynı çok hoşuma gitti.
Bütün iletişim kanalları hem kargo posetinde hemde kargo kutusunda tatlı şekilde yazılmıştı.
Ürünlerin hepsi paketli şekilde kutuya yerleştirilmiş öyle açık şekilde asla değildi.
4-5 parça ürün aldım ben hem kendi çekimlerimi hemde sitede mankenin üzerinde duruşlarıyla sizinle paylaşacağım. Birebir göründüğü gibi geldiklerini söylemem lazım.
Işığın açısından dolayı benim çekimlerim de renkler tam net çıkmadı malesef ama ben size ayrıca tarif etmem gerekirse tıpkı mankenin üzerindeki gibi geldi ve dokusu okadar hoşuma gitti ki size anlatamam ben daha sık ve sert bir yapıda bekledim örgüsünü ama aksine yumuşacık ve pofidik :)

Alt kısımlarındaki dilimli detay çok hoşuma gitti. İnanmayacaksınız ama fiyatı 20 liraydı.
Ürünlerin linklerini bırakıyorum almak isterseniz hemen üstüne tıklayarak ürünlere ulaşabilirsiniz.

İkinci aldığım parça ise bu hem spor  hem klasik kombilenebilen bu pantolon alırken acaba dokusu ince midir diye tereddüt etsem de?
Kış için harika bir parça olduğunu gelince anladım.
Farklı desenleri de vardı fiyatı ise 25 liraydı diğer desenlerini sipariş vereceğim mutlaka çok hoşuma gitti ben S beden aldım ve tam oldu. Sizde bedenim bu ama nasıl olur diye düşünürseniz şüpheniz olmadan kendi bedeniniz ne ise direk onu alın tam ölçüleri denk geliyor.
 bu ürünede yine bu linkten gidebilirsiniz :) kaçırılmayacak banko parçalardan.

Tabiki sitede sadece bayanlar düşünülmemiş erkek giyiminde çok güzel ürünler vardı. Bende sadece kendime değil erkek kardeşime de bu siyah özellikle kollarında bant geçmiş gibi olan detayına bayıldığım bu siyah hırkayı aldım bu da yine 25 liraydı :)
 hesaplı alışverişte bu  site hiç cebimi yakmadı :) :) 
ve devam . . .



   Alışverişimin starı :) :)
Bu yıldızlı kazak normalde tıpkı mankenin üzerindeki gibi fuşya ama dediğim gibi ışığın azizliğinden benim çekimimde kırmızı görünüyor.
Ama fuşya geldi yani benim çekimime inanmayın :)
Bunun arkası çok hafif uzun ön kısmı daha kısa yine örgüsü sert rahatsız eden cinsten asla olmayan yumuşak dokulu bir kazak bununda bedeni standart bedendi bende o şekilde sipariş verdim. 
Farklı renkleri de vardı ben siyahı ve fuşya arasında kaldım :)   diğer kazağı siyah aldığım için bunu fuşya tercih ettim.
https://www.patirti.com/bisiklet-yaka-desenli-triko-9/  onunda linki yine burda. ;)
Ve son 2 parça ürünüm bu aşk yaşadığım kartanesi kolyem çok fazla kolyeler, küpeler , broşlar vs var ama çok özür dileyerek  kartanesi kolyenin linkini bulamadım ama kolyelerin linkini de buraya bırakıyorum . 
https://www.patirti.com/kadin-kolye/

Diğeride 5 lira olduğu için ilgimi çekti aldım :) dantel tırnak çıkartması diye geçiyor tırnağınıza yapıştırıp nail art gibi desen vermiş havasını sağlıyor . Bunuda deneyince yine instagram sayfamda paylaşırım :)
https://www.patirti.com/by-yuksel-ozkan-nail-art-folyo-dantel-tirnak-cikartmasi-sat1612/

Bu arada benim gibi çoğu kişinin kredi kartı olmayabilir. Sitenin avantajlı ve güvenilir bir diğer yönü ise kapıda ödeme seçeneğinin oluşu.
Cebimi yakmadan hesaplı şekilde ilk defa alışveriş yaptığım patırtı.com sitesinden çok memnun kaldığımı söylemem gerek. Kesinlikle bundan sonra tercih edeceğim siteler arasında.
 Ayrıca şimdi size bu ürünlerin linklerini ararken uygun fiyatlı abiyeler dikkatimi çekti onlarında linkini bırakmak istiyorum ihtiyacınız varsa şık parçalar var bakabilirsiniz .
23 liraya  bile abiyeler vardı gördüm :)
https://www.patirti.com/kadin-abiye/?orderby=10


Patırtı.com alışverişim bu şekildeydi. Genel anlamda sitenin tasarımını, siteden alışveriş yapmanın kolaylığını ve en önemlisi sitedeki görsellerle bire bir aynı kıyafetlerin gelmesini çok beğendim. Gerçekten çok memnun kaldım. Güvenilir bir site kesinlikle, tekrar alışveriş yapacağım.
                                   Yeni güzel yazılarda görüşelim :)
                                                       Gizmo💋




4 yorum:

  1. Ya süper şeyler almışssın güle güle kullan:))

    YanıtlaSil
  2. modellerde ... nakliyede sıkıntı yok .. ama kumaş kalitesi çok zayıf ... yani sezonluk bile gitmiyor ... aldığım bluzlar çok hızlı tiftiflendi ... elbiseler soldu böyle ... üzüldüm açıkcası biraz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi ya sizin adınıza üzüldüm benimkilerde herhangi bir sorun olmadı :(

      Sil