Sayfalar

8 Aralık 2017 Cuma

Benton Türkiye Ürünlerini Denedim💆

Herkese merhaba :)
Havaların soğumasıyla cildimde çok aşırı bölgesel kuruluk ve gerginlikler olmaya başladı. 
Acaba evde normalde sürekli kullandığım ürünlerimin dışında ne var ne denesem diye bakınırken çok önceden Benton kore ürünleri markasının testerlarını buldum.

Normalde tester ürünlerinin çok etkisini küçük boy oldukları için anlayamadığım için çokta blogta yazmaya değer bulmadığımdan instagram hikayemde normalde ufak çaplı bir izlenim yazar bırakırdım. 
Ama şuan anlatacağım 3 tester üründen okadar memnun kaldım ki blogta mutlaka yazmalıyım diye düşündüm. 

Memnun kaldığım ürünler;
-Benton aloe bha skin tonik
-Benton aloe propolis soothing jel
-Benton fermentatıon göz kremi
Şimdi hepsini tek tek anlatmaya başlıyorum :)

Öncelikle şu müthiş ikili olan aloe bha tonik ve jel nemlendiriciden başlarsam cildimi güzelce cildime uygun bir  yıkama jeliyle arındırıp ardından toniği uyguladım.

İçerisinde bulunan salisilik asit ve aloe vera sayesınde cildi çok güzel canlandırdığını hissediyorsunuz bu toniğin.
Cildimdeki hassasiyeti de  biraz aldığını farkettim bu ürün sayesinde. Tonik biraz emildikten sonra aloe vera jelini normal nemlendirici uygular gibi hafif masaj hareketleriyle uyguladım. Ben daha önce böyle bir nem olayı yaşamamıştım size o kadar samimi söylüyorum inanın.
Gece uyumadan uyguluyordum sabah kalktığımda cildim o kadar neme doymuş rahatlamış ve o gergin hissinin gittiği okadar anlaşılıyordu ki hiç tarif edemiyorum şuan 😊

Neme doymuş taze,  parlak bir cilt olmuştu resmen .
Özellikle akneye meyilli ve sorunlu bir cildiniz varsa bu ürünler o yapıda olan ciltleri çok mucizevi bir şekilde rahatlatıp sakinleştiriyor.
Sonuna kadar hatta tüpü keserek resmen ekmekle sıyırırcasına ürünü kullandım sonuna kadar bir zerresini dahi ziyan etmedim gönlüm rahat 😄



Bir diğer memnun kaldığım ürünleri ise bu göz çevresi kremi.
Çoğu kremde alamadığım etkiyi de bu kremde aldım sonuçta tester bir üründü ve resmen bunu minik minik cimri cimri az az kullandım bakmayın kağıt tester olduğuna yoğun güzel bir nemlendirici olduğu için cimriliğimle 5 gün idare etti beni😅
Nemsiz kalan göz çevrem çok donuk ve mat görünüyordu bu ürün daha dinç ve tazelenmiş bir göz çevrem olmasını sağladı.
Kokusuz, doğal ve kaliteli bir marka olduğunu testerlarıyla anlamış oldum.
Bir tester ürününden bu kadar performans alıp bu kadar iştahlı anlatacağım hiç aklıma gelmezdi ama varmış arkadaşlar böyle baba yiğit tester ürünlerde 😁👌
Uygun fiyatlı ürünler değiller ama onu da söylemesem olmaz hele benim gibi üniversite de hala boğuşan öğrenciler bütçeyi zorlayıp alabilirler mi bilmiyorum fakat her üründen bir tane olsun kaliteli temiz hakkını veren olsun derseniz
bu markayı gözüm kapalı kesinlikle tavsiye ediyorum.
ürünlere şöyle bir bakayım derseniz bu adresten cilt tipinize uygun ürünlerine

Bu markayla koreliler işi biliyor der ve çekilirim.😎😎
Yeniden kavuşmak üzere Korelilere selam !! 😄😄
Gizmo
💋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder