Sayfalar

2 Temmuz 2017 Pazar

Çünkü bir ben eksiktim :)


Başlıktan anlaşıldığı gibi eksik kalmaya gönlüm el vermedi 😄
Bu sene hedeflerim arasında blog açmak vardı ♡ Başlayabilmek için her şeyin mükemmel olmasına gerek yoktu hadi dedim başla  ☆ Biliyorsunuz ki artık günümüzde herkesin bir blogu var.(cümle Biraz klişe ee malum bende olaya el atıyorum ya hani bunu kurmam lazım ) 😅 Bende bilginin paylaşıldıkça artacağını düşündüğüm için kalktım böyle bir blog açtım :)




Bu kişisel blogumda tek bir konuya odaklanmayı düşünmüyorum. Zaten tek bi konuda da yoğun tecrübem yok :) Bana ait ne varsa bu blogda olacak. Tecrübelerimi, bilgilerimi, düşüncelerimi ve ilginç bulduğum en güzel şeyleri siz yol arkdaslarımla paylaşıp,♡ karşılıklı fikir alışverişinde bulunabileceğim yeni çevreler edinmek büyük amacım. Blogum size Neler sevdiğim, ne konuda paylaşımlar yapacağım hakkında fikir verebilir. Ama tek bi paylaşıma bakıp gidişat hep bu şekilde gider diye düşünmeyin bazen bambaşka bi konudan tecrübeden bazen iyi yada kötü bi üründen konuşacağım:) At gözlüğü takıp tek karşıya bakmayıp geniş bi şekilde bakacağız etrafa;)

İlk yazım çok  az biraz biyografi, onun üzerine de biraz vaat içerecek. Uzun yazıları sevmediğinizi düşündüğüm  için elimden geldiğince yalın bir dil kullanmaya özen göstereceğim.
Immmmm öncelikle şu var ki özgün içerik üretmenin, metin yazmanın ne kadar zor olduğunu şu üstteki bir kaç cümleyi 2-3 saatte yazınca anladım. O kalın kitapları yazan başımın tacı yazarların işinin değerini öğrenmiş oldum. Neyse :)

Bendeniz Gizem . Gizmo yada Gizzy de kabulüm :) Hayatla ile tanışıklığımız  25 yıl öncesine dayanıyor . 1 yıl önce İnstagramla başladım bu kendimi mutlu etme işine Şimdiyse blogla birlikte sürecek  ya da ikisinde de buluşacağız sizle♡ renksiz hayatın renkli kişiliklerinden biriyim hem ruhen hemde makyajda 🌈ayrıca  dengesi biraz  bozuk bi teraziyim :)

Şimdilik bu bölümü kısa tutuyorum, zamanla sizde isterseniz tanışırız zaten :)
Daha fazla merak ederseniz sosyal ağlar üzerinden iletişim kurabiliriz.
Az biraz renk isterseniz  benide bi arkadas olarak hayatınıza alabilirsiniz belki .
Her daim yardımcım sevgili  sol tarafımın büyük yardımı oldu blogta kendisine burdan da teşekkür edeyim ;)
(İyi ki kısa tutacağım yazıyı dedin be Gizem dediğinizi duyar gibiyim )
Vallahi bu son görüşmek üzere.  . .

Kısa zamanda 😉


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder