Sayfalar

8 Temmuz 2017 Cumartesi

Eda Taşpınar urunleri alışverişim

Herkese hello ;)
kendımı azcık ucundan kıyısından anlattığım ilk blog yazımın ardından 2.yazımla karşınızdayım :)
instagramda çok fazla merak edilen urunlerden olan
eda taspınar markasından yaptığım alışverişten bahsetmeye geldim bugun  yol arkadaşlarıma, hadi ozaman başlayalım :)



 Edataspınar.com sitesinden beyaz ten bronzlaştırıcı urunde uzun zamandır gözüm vardı yanlış hatırlamıyorsam 44.99 lira fiyattaydı. Kargo ucretsız sekilde siparişimi verdım.  Biraz tuzlu bi fiyat gibi görunebilir ama hiçte öyle olmadı o urunu alınca desert rose amber body mist ve favorim olan Queen of cool aqua body mist yanında hediye geldi   e haliyle böyle tadından yenmez oldular :D
Yaz sıcaklarında ağır kokan parfumlerden hep uzak duruyorum sıkanlar olunca gercekten etrafımda canımı sıkıyorlar dayanamıyorum oyuzden ferah ferah body mistler varken sizde bunlara bakabilirsiniz :*
Rose amber çiçeksi ama kadınsı bi koku
Queen cool aqua ise şekerli değil ama daha ferah ve canlı bi koku oyuzden o benım favorım oldu her ne kadar en çok tutulan kokusu rose amber olsa da :) aşırı bi kalıcılık beklenmesin ama orta derecede urunler devamlı tazelenmek istıyorlar tıpkı guneş kremleri vs . gibi.

 Bunlar alışverısımın part 1 kısmıydı şimdı gelelim  alışverişin 2 .kısmına denız , kum , güneş ohhh diyoruz da bi denizden çıkıp güneşlenelim dediğimizde de cayır cayır yanıyoruz aslında rengiyle beni cezbeden serinletici jel de bu konuda kurtarıcı olur diye bu da tatil öncesi sepetime kondu .
 Durur muyum durmammmm ! Bronzing bomb çıktığı gunden beri popülerlikte tavan yapan urun olur kendısı e hadi dedim bitanede ondan olmasın mı? (OLDU)
 Evet haklısınız bu bıraz pahalı 75 lira gibi bi fıyatı vardı  her zaman yaptığım bişey değil ama bikerelık ufak bi şımarıklık yaptım sanırım.
 Eda taşpınarın gercekte taş gibi olan bronzluğu ne kadar kendimde hayaller hayatlar olarak bende duracak bilsem de ınsanız cekıyor canımız napalım be kardeşim! Bizde istıyoruz bitter cıkolata gibi gezelim bu yaz ! Ürunleri kendi online satış siteleri dışında gratıs ve watsonslarda da bulabilirsiniz.
Siz bu markayı daha önce kullandınız mı ? hangilerini sevdiniz yorumlarınızı bekliyorum :)
ılk yazımda deneyimsizliklerim yazı dilime yansıdıysa affolo yenı bı yazıda görüşmek uzere. .

1 yorum:

  1. Buronzing bomb kullandim cok guzel fakat renginiz koruyucu bir urunle renginiz dondukten sonra bu urunu kullanin yoksa kızarırsınız. Yani 2 gunluk hafta sonu tatili icin uygun degil. Uzun tatiller icin cok guzel bir urun

    YanıtlaSil