Sayfalar

17 Temmuz 2017 Pazartesi

Sivilce ve sivilce lekelerine savaş açıyoruz !!😉

😉🙋
Herkese yeni bir yazıyla merhaba 
Güzel dostlar💖
Bir süre önce instagram sayfam üzerinde takipçilerime bi soru sordum 💭 (instagram sayfama yan tarafdaki bilgi kutucuğundan ulaşabilirsiniz bu arada)
Sivilce ve sivilce lekerine karşı nasıl savaş açtığıma dair yazı istermisiniz demiştim ? 😊
Gördüm ki istek fazla hadi ozaman neler yapabiliriz başlayalım 


İlk olarak bioder markasının Zerdeçal özlü yüz yıkama jelinden bahsetmek istiyorum ben bu ürünü her sabah uyanır uyanmaz güzelce yüzüme uygulayıp duruladım ardından cildinize uygun hangi nemlendiriciniz varsa uygulayın ve gün öyle devam etsin😉 
Ayrıca zerdeçal içimizdeki iltihabı da ciltteki yüzeysel iltihapları da kurutmada en başarılı baharat 👍
Geldi akşam . Gün boyunca artık o cilt hiç makyaj yapmasanız da yine etrafın tozunu kirini çekıyor.
Ve bir ürünle temizlemek gerek bunun içinde bu defa devreye Otacı markasının kükürtlü aslında
aramızda kalsın çok güzel kokmayan sabunuyla köpürte köpürte uygulayıp 1-2 dakika kurumasını bekliyoruz ve duruluyoruz. Kokusu güzel olmasa bile işlevi gerçekten inkar edilemez bir sabun.
👉En önemli püf noktası lütfen cildinizi tek kullanımlık kağıt havluyla kurulayın.
💓 Uyumadan önce son adımolarak yine nemlendirici uygulayıp  sonrasında sivilceli olan bölgelere lokal  şekilde çay ağacı yağı uyguluyorsunuz ve uyuyorsunuz.
Sivilcenin 1 numaralı düşmanı çay ağacı yağı bunu unutmayın. 
Ve sivilcelere veda edene kadar bu rutine hergün devam . . .
Gelelim son kısma artık sivilcelere veda edince ilerleyen günlerde kalan sivilce lekeleri için 
madecassol kremini lekeli kısma az  miktarda gece yatmadan sürüp uyuyoruz.
İnanin hücre yenileme olayında çok hızlı.
Çoğu kişinin  o yara kremi dediğini duyar gibiyim . Ama bizzat doktora  danıştım , 
yara berelerde amacı da hücre yenilenmesini hızlandırmak olduğu için sivilce lekeleri içinde  o bölgeyi düzeltmede  harika iş çıkarıyor 
Eczanelerde bulabilirsiniz .
İşte benim size anlatacağım savaş bu şekildeydi hepinizi kocaman öpüyorum👄
Umarım faydalı olmuşumdur. Yeni yazılarda görüşmek üzere . . .💟

1 yorum:

  1. Sivilce sorununun çözümü için tavsiyem sivilce sabunu kullanımıdır. Ben Natura Sabun tarafından üretilen sivilce sabunu ürünlerini kullandım ve %100 doğal olmasından dolayı çözüm buldum. Sivilce sabunu konusunda aşağıdaki linkten dilediğiniz ürünü seçebilirsiniz:
    https://www.naturasabun.com/dogal-sivilce-sabunlari/

    YanıtlaSil