Sayfalar

20 Temmuz 2017 Perşembe

Braun Silk Expert IPL Cihazı 👈

Uzun zamandır yorumlarımı beklediğiniz benimde uzun bir süredir deneyimleyemeye çalıştığım cihazla sonunda karşınızdayım.
Anlatacağım şey tabiki Braun Silk Expert IPL Lazer cihazı.💓
Evde lazer epilasyon yapmak , tüylerimizden sonsuza kadar kurtulmak mümkün mü ona bir bakalım.😉
Önce ürünün görsellerini sizinle paylaşmak istiyorum  👀
Cihaz şarjlı değil kablolu bir cihaz , ama kablosu uzun olduğu için herhangi bir sorun yaratmıyor. Benim biraz internet araştırmalarımda kablolu cihazın daha kullanım açısından güzel olduğunu okudum




Bu görselleri cihazın boyut ve tuşlarını göstermek için koydum.Soldaki görselde büyük tuş atış yapma düğmesi alttakı küçük noktalar cilt tipi hassasiyeti seçiminde tercihinizi gösteriıyor.🌞Güneş şeklindeki tuş ise hassasiyet derecesini seçmeniz için.Normal cilt tipi, hassas ve çok hassas olarak 3 kademesi bulunuyor.İlk defa yapacak olanlar için çok hassas ayarını seçmenizi öneririm en başlarda zamanla alıştıkça diğer ayarlara geçebilirsiniz .👌
Üsteki görsele gelirsek onun yan tarafında bi ışık dizilimi mevcut o kısımda ışıklar beyaz olursa atış yapılabileğini eğer kırmızı ise atış yapamayacağınız anlamına geliyor. Ağız kısmının yüzeye komple oturması gerekiyor . Eğer cihaz tam yüzeye oturmayıp cildinizi okumazsa atış yapmıyor.
Ürünü kullanmadan önce tüyleri traş bıçaklarıyla kısaltmanız mutlaka gerekiyor .✅ Bunu 1 gün öncesinden ya da aynı gün yapabilirsiniz. Size önereceğim 2 jilet markası var  bunlardan biri gillette venüs serisi kollar ve bacaklarınız için. ✔Diğeri ise ağız daha küçük olan watsons markasının bikini bölgesi için olan 3'lü paketteki bıçakları✔. Sırf lazer için değil genelde de tras bıçağı kullanıyorsanız bikini bölgesi için watsons olanı mutlaka öneririm.
Dediğim gibi tüyleri kısalttıktan sonra  lazeri kullanmaya en hassas ayarda başladım.İlk kez kullananlar içinde bu seviye öneriliyor👩
4.seansımı uyguladığımda yüz bölgemde ,üst bacak ve kol kısımlarında büyük oranda cılızlaşmayı kesinlikle farkettim.Ama alt bacak kısmı ve koltuk altında bölgesel bölgesel dökülmeler olsa da diğer bölgeler kadar değişiklik olmamıştı.
12.seansa kadar haftada bir kere kullanmanız gerekiyor.12.haftadan sonra ki gözlemlerime gelecek olursak  kollarım , yüz bölgemde şuanda yok denilebilir düzeyde bitti. :)
Bacak kısmı ise aşırı bitti sayılır ama bazı yerlerde tek tük hala var belki de atışlarda gözden kaçırdığım bölgelerdir diye düşünüyorum. Bundan dolayı olabilir. Şimdi durum bitmiş düzeyine geldiği için bıraktım. Ama 5 ay 6 ay sonra yine tek tek çıkanlar olduğunu gördükçe cihazı ıstediğiniz zaman uygulayabilirsiniz yani canınız ne zaman isterse.  Haftada 1 kere kullanma zorunluluğu 12. seanstan sonra ortadan kalkıyor.
👏Cihaz ev konforunda hijyenik bir şekilde  uygulandığı için aşırı aşırı seviyorum cihazı eğer almak için hala kararsız kalanlar varsa paralarının boşa gitmeyeceklerinden emin olabilirler.
Acıyor mu sorusuna gelince dayanılmaz bir acı değil,  emin olun ağda kadar acı vermıyor kesinlikle👍
Umarım bu süreye kadar olan tecrübelerim faydalı olmuştur instagram üzerinden benden en çok istenen yazı bu olmuştu bende daha fazla bekletmeden yazmak istedim.
yeni yazılarda görüşmek dileğiyle . . . 👄

2 yorum:

  1. Merhaba Aleti kullanmaya devam ediyor musunuz? Güncel yorumlarınız nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olumlu sonuçlar aldığım için artık çok nadir kullanıyorum çok memnunum

      Sil