Sayfalar

25 Temmuz 2017 Salı

The Pink Ellys Mat likit Rujlar 💋

💋😊
Herkese yeniden merhaba. . . 
Araya açmadan geldim yine :)
Bugün başlıktan da anlaşıldığı üzere kozmetikten konuşacağız. Son 2 yıldır popüler olan bir markadan bahsedeceğim bugün.Kesinlikle sponsorlu bir yazı değil bizzat şahsi fikirlerimle konuşmaya geldim sizinle.Ve emin olun bu blogta hiç bir zaman beğenmediğim bir ürünü beğendim gibi bir yazıyla karşılaşmayacaksınız .😉 Anlatacağım marka thepinkellys :)
Önce benim elimdeki renklerle bir başlayalım ;
The pink ellys


Seçtiğim renkler sizce aşık olmalık değilde ne !! 😍 Siz söyleyin bana :)
Marka yapmış yapacağını çıkarmış güzel güzel renkleri koymuş önümüze ohh.
Matlığı olsun kalıcılığı olsun,10 numara 5 yıldız renkler👌
Bende olmayan renklerinde de gözüm kalmadı değil . En kısa zaman da onları edineceğim mutlaka.
Şimdi gelelimmmm swatchlarına ;
Bendeki renklerini size sayacak olursam yukardan aşağıya
👉Berry
👉Nude kiss
👉Mocha (en popüler renk)
👉Candy👄
Fiyat açısından çok uygun olup böyle bütçeyi zorlamadan alabileceğimiz kaliteli ürünler olması gerçekten takdir edilecek şeyler.
Bendeki renkler hepsi günlükte rahatlıkta kullanılabilir ve makyajı bi an da yıldızlaştıran renkler.
Dökülme ve yapış yapış bir his vermiyor. Hatta ben sürünce resmen dudağımda ruj olduğunu unutuyorum size öyle söyleyebilirim. (Hepsine bayılıyorum ama mocha ve candy favorim)
Aplikatörü kesik gibi oluşu uygulama konusunda rahat oluyor kalem gibi çerçeveleyip sonra içini rahatlıklıka doldurabiliyorsunuz
Cosmohome ve n11.com'da satışları var. Daha başka yerlerde nerede var ama bilemiyorum.
Benim favorilerim arasında olan rujları sizinle paylaştığıma göre ben yine hoşçakal der giderim yeni
güzel yazılarda görüşmek üzere . . .  😘



2 yorum: