Sayfalar

29 Kasım 2017 Çarşamba

ORİFLAME PURE SKİN SİVİLCE JELİ

Selam !
Ay bu ara bir sivilce olayı yaşadım sormayın gitsin. 
Sivilcelerim dönemsel çıkmaya başladı sonra bir şekilde geçiriyorum  tam bu defa  artık sivilce izlerime çare arayım derken bir anda hayalet gibi tekrardan ortaya çıktılar ve ben yine ürün arayışına geçecektim ki Oriflame'ın bu ürünüyle yollarımız kesişti.
Oriflame bu ürünü yeni mi piyasaya sürdü bilmiyorum ben yeni keşfettim 😊 





 Ürün 6 ml yani minik birşey ama etkisi muazzam👌. Deneyeyim dedim ve sivilcelerime uyguladım. 
Sabah kalktığımda aynaya baktığımda hayrete düştüm .
 Benim ağrıyan acı veren bir ayda zor geçen sivilcelerim oluyordu ve bir gecede hele bitanesi vardı çok sancılı çıkmaya çalışan cinsten onu büyük oranda küçültmüştü  çok şaşırdım çokta memnun kaldım.

Ürünün vaatleri :

* Sivilceleri hedef alır ve 8 saat içinde etki eder.
* Sivilcenin boyutunu 24 saat içinde küçültmeye destek olur. 
* Sivilce görünümünün daha kötüleşmesini 24 saat içinde önler. 
* Sivilce lekelerini zamanla azaltır. 

KULLANIMI : Doğrudan sivilcenin üzerine veya sivilceye meyilli alana sürün. Sivilce çıkmaya başladığı andan itibaren kullanın. 

Ürünü nasıl uyguluyorum : 

Ürün salisilik asit içerdiği için sadece akşamları temiz cildime sivilcelerimin üzerine, sivilce çıkabilecek alanlara ve sivilce izlerimin üzerine uyguluyorum. Sabah kalktığımda yüzümü temizleme jelim ile yıkayıp nemlendirici uyguluyorum. 
👉Daha önce neutrogena markasının sivilce jelini kullandım ondan hiç ama hiç memnun kalmamıştım oyüzden gereksiz şekilde ona para vermemenizi tavsiye ederim . Hiç bir işlevi yok malesef.

Ben bu ürünü çok sevdim sivilcelerime ve izlerime  gerçekten çok çabuk etki etti. Eğer sizinde böyle bir sorununuz varsa ve hemen etki edecek ürün arıyorsanız bu jele bakmanızı öneririm .
Oriflame ürünlerini güvenilir nerden alabilirim derseniz buraya tıklayarak benim çok güvendiğim Oriflame danışmanı Dilek hanımdan rahatlıkla alışveriş yapabilirsiniz.
                                                           Yeni yazılarda kavuşalım .
                                                                  Gizmo 💋

2 yorum:

  1. Bu tam benlikmiş aynı durumdan bende muzdaribim =)

    YanıtlaSil