Sayfalar

9 Kasım 2017 Perşembe

MAVİ KREM İNCELEMESİ💙

💙
Yine, yeniden Merhaba 😉

 Bugün sağlığımızla ilgili bir ürün hakkında konuşmaya geldim . Bu hastalığı uzun zamandır çeken birisi olarak çekenleri de sanırım en iyi ben anlarım. Öncelikle benim sorunum ne ondan bahsedeyim ilkokul yıllarımdan beri kulak arkası saç diplerim gibi bölgelerde egzama sorunu yaşayan biriyim .



 Ve bu sorunla ilgili yeni bir ürün keşfettim. Ürünün adı mavi krem.




Egzama , Sedef , siğil vb benzeri rahatsızlıklarına iyi gelen bir ürünmüş💙 
🚨İçeriğindeki tüm malzemelerin doğal olduğu, Hintlilerinde her derde deva niteliğinde kullandığı KAILAS JEEVAN-Mavi Kremle tanıştım.  Başta Hindistan olmak üzere bircok  ülkede cilt için doğal destek olarak kullanılmaktaymış.
  • Türkiye' de Nature Kozmetik @mavi_krem tarafından satışı yapılan firma, Güney Kore ve Hindistan ürünleri ile ülkemizde yer almakta.
    Kailas Jeevan Mavi Krem içeriği Ayurvedik bitki ve minarellerden hazırlanan, ciltte oluşan biçok problem için kullanılabilen çok amaçlı bir krem.
    Nelere iyi geliyormuş :
    -Cilt yenileyici ve koruyucu
    -Yanıklar,kaşıntı,akne,böcek sinek sokmaları
    -Güneş sonrası oluşan cilt hassasiyetinde
    -Egzama
    -Sedef -hemoroid -kuru cilt ve cildinde yanma kaşıntı olanlara.
    Ben hemen egzamam için  kullanmaya başladım tabiki . 
  • 💚💙 Bendeki sonuçlarına gelecek olursak bu rahatsızlığı çekenler bilir o yaralar kalın bir kabuk halindedir kaşınınca sulanır sızlar türlü türlü acılar vs olur.                     İşte bu krem o kısımda yardımıma inanin yetişti kulak arkasına yakın saç diplerime ürün elime geçeli kullandım ve o egzamada olan kabuklanma olayım büyük oranda yok oldu başlarda o kabuk inceldi ürün nemli tuttuğu için  o kısmı güzelce her defasında yumuşata yumuşata o kısmı yok etti denecek kadar iyileştirdi. Bu tür olaylarda nem çok önemli stres, üzüntü gibi olayların bu hastalığı her defasında tetikleyeceğini hepimiz biliyoruz. Doktorum tamamen geçmez ancak belki azaltip susturabilirsin demişti. İşte onun bahsettiği egzamayı susturma olayını ben bu kremde gördüm.  Bu sorunu yaşayan çok fazla kişi var biliyorum bu yazım umarım birilerinize şifa olur inanin çok istiyorum. Ürünle ilgili merak edebileceğiniz tüm görselleri koydum .İnşallah sizlere şifa olur . Ürün yalnızca eczanelerde  satılıyor ama kendilerine instagram sayfaları olan @mavi_krem adresinden de ulaşırsanız alışveriş için size yardımcı olacaklardır mutlaka.                                                                                   Bu yazım size de şifa olsun.                                                                                       Görüşmek üzere.                                                                                                                          Gizmo💋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder