Sayfalar

5 Kasım 2017 Pazar

📆Benim İçin Ekim 📌

📌

Güzel ve yakışıklı takipçilerim herkese yeniden merhaba!
Ağustos , Eylül , Ekim derken geldik Kasıma. .
Zaman deli gibi ilerliyor tutmak imkansız gerçekten. Şuan 26 yaşında olan biri olarak zamanla ilgili konu açıldığında her zaman çevremdekilere 17'sinden sonrasını tutamadım kayıp gitti elimden diyorum. 26'sından sonrasını tutabilir miyim derseniz?
Sanmıyorum. . .
📆Bende değişik bi yazı olması için ekim benim için nasıldı nasıl geçti şöyle biraz konuşalım istedim.
 Yorucu ama benim için güzel bir ay'dı.
Çünkü 7 ekim doğum günümdü . .🎈🎉


40 gün 40 gece partilerle tabiki kutlamadım 😅 Ama yine de o 1 günde sevdiğim insanlarla yeni bir yaşa girmek güzel şey.
Büyük kutlamalarla değil ama birilerinin hatırlayıp küçük bir mesajı yada araması benim için çok çok değerli ve şükür ki bunları bana yaşatan güzel insanlar var etrafımda.💕
Başka ne yaptım ?
Normalde sinemaya gitmeyi çok seven biriyim ama bu ay sadece 1 kere gidebildim o da sizinle paylaşmaktan gurur duyduğum anlata anlata bitiremediğim ''Ayla'' filmiydi. Onunla ilgili blog yazım var merak edenler mutlaka okusun ve gitsin filme 😉🎬🎬

Önümüzdeki günlerdede  çok merak ettiğim not aldığım vizyona girecek filmler var fırsat bulursam onlara mutlaka gitmek istiyorum .
- Dünyanın en güzel kokusu 2
- Yol ayrımı
Bunlar yalnızca kesin listemde olanların iki tanesi .Sizinde şu filmde gelecek git dediğiniz varsa lütfen benimle paylaşın.
 Birde her zaman yaptığım gibi minik dostlarımı besledim . Yani sokak hayvanlarını. Beni tanıyanlar bu konudaki hassasiyetimi çok iyi bilirler. Şuanda evimde olan 1 dostum yok ama sokakta birçok dostum var ve onlarla ilgilenmekten çok çok mutlu oluyorum.
Birde size bahsetmek istediğim bir konu var. Sizinde evinizde hayvan dostlarınız olmayabilir ama havalar aldı başını gidiyor ve soğuyor biliyorsunuz. 
Hayvanları beslemek istiyorum ama hazır mamaya bütçem yok öğrenciyim diyenler için küçük bir rica ve isteğim bu. Çok uzatmadan söyleyeyim ; 



Adresi çok güzel bir iş yapmış ve hiç bir ücret ödemeden 2 kedi 2 köpek olmak üzere 4 adet numune  hazır mamalardan gönderim sağlıyor. Üstelik hiç bir ücret ödemiyorsunuz kargoyu bile onlar karşılıyor. Sizin tek yapmanız gereken siteye üye olup numune talebinde bulunmak ve sokaktaki canlarımızla mamaları paylaşmak .😻💓
Onların bize olan bu ihtiyacına duyarsız kalmayın lütfen 🙇



📚 Kitap ne okudun derseniz ?
 okuyamadım çok utanç verici bir durum farkındayım. Ama inanın hiç vaktim olmadı. Çünkü biliyorsunuz hala okul devam ediyor ve vizeler yaklaşınca  vakit bulmak zor 😔 Bu geçerli bir sebep değil biliyorum ama öyle oldu malesef. 
💫💜
Ekimin ayrı bir güzelliği de blogum hafif hafif ilerlemeye başlaması oldu bu beni çok mutlu ediyor.
Sizden instagram üzerinden gelen mesajlar olsun. Motivasyon veren mesajlarınız olsun en çok beni mutlu eden şeyler oldu bu ay. 
 Bu ay en çok ne dinledim peki birazda onlardan bahsedeyim; 
🎶🎵🎶🎶


Çağan Şengül - Sen Diye (Can Kazaz Cover)

En çok dinlediğim kulaklığımdan düşmeyen bir şarkı oldu .  Kafamı dağıtıp huzur bulmamı sağlıyor sanki

💉💊  Ve son olarak Ekimden başlayan ve hala devam eden bir sorunumda çıkmak için çabalayan 20'lik dişim oldu . Çabalıyor ama tık yok .Sonuna kadar  bekleyeceğim umarım daha fazla acı vermeden çıkar.😌
Birde aniden olan çevremden 4 kişinin ölüm haberini aldım 
Beni bu ay en çok yıkan durumlarda bunlardı.
Ya trafik kazası ya da aniden çıkan amansız hastalıklardı sebepleri.
Çoğu zaman mutluluk ve neşe dolu yazılar olsa da burda içimizi yakan şeyler çok fazla hayatta . . .
                               Hayatınızın ve sevdiklerinizin kıymetini bilin. 
                                          Hayat zor , hayat kısa ve acımasız. 
                                              İyi bakın kendinize , sevdiklerinize kırmayın, hemen kırılmayın, küsmeyin .
                                                 Sizi seviyorum . .
                                                   Gizmo💋

2 yorum: