Sayfalar

16 Kasım 2017 Perşembe

GRATİS İNDİRİMİNDE NELER ALINMALI?💜💜💜

💜💜💜
Geldim geldim merak etmeyin.
Hemen duydum ki Gratis 500. mağaza açılışının şerefine 2 günlüğüne patlatmış tüm ürünlerde %50 indirimi bende durur muyum hemen aklımda olan kesinlikle alın dediğim ürünleri bloga yazmaya geldim .
Umarım Gratise koşmadan yazıma denk gelirsiniz .
 Hadi başlıyoruz


Gratis  indirimi 
OOOo yeahh😂!!
Bunları böyle minnoş gibi sıraya dizdiğime bakmayın hepsi önceki indirimlerde alınmış şeyler size bu indirimde görürseniz kapın bunları demek için sıraladım tek tek😄💖💕 Aklımda olanların indirimli fiyatlarını yazayım . Ama bu yazdığım fiyatlar %40 , %50 %30 döneminden aldığım için hepsinin yüzde 50 düşüş fiyatları değil yani ben %40 indirime denk gelen fiyatını yazmışsam siz zaten mağazaa net %50 olduğu için daha düşük alacaksınız 😊👯






💖Himalaya cevizli scrub ve meyveli maske .
 Scrub kesin alınmalı kokusu hiç açıcı değil biliyorum ama inanın  düzenli kullanımda cildinizdeki o pütürlü saçma sapan rahatsız edici hissi çok güzel gideriyor.
meyveli.
 7.25 maskede yine alınması gereken güzel maskelerden ama cildiniz çok hassas ise yanma yapabilir. Hassas cilde sahip olanlar almasın :)
💖 wetn wild rujlar 7.5 üzerinde çok konuşmaya zaten gerek yok stoklayın 
💖Wetn wild meşhur Comfort zone paleti 15.90
💖 Stopever içinde hiç zararlı kimyasal olmayan roll-on 10 küsür gibi bişey onu bulursanız lütfen lütfen sağlığınız için rica ediyorum alın  göğüs kanseri bu kadar artmışken ne kadar az kimyasal koltuk altına değerse okadar iyi bizim için😘
💖Eklips yelpaze fırça 7.5 AYDINLATICI  için doğal duruş sağlayan en güzel biçilmiş kaftan.
💖Ve son olarak aklımda kalan Wetn wild yeni çıkan Crown of my canopy rengi bendeki. Bronze renkleri seviyorsanız kesinlikle boşverin açık renk olanı her markada açık renk olana muadil bulunur ama bronze olan efsane bunu alın indirimde 15.90😄

💓 Elseve 2'li bakım iksiri saçlarınız benim gibi kabarıyor, zor taranıyor , açılmıyor ve mat ise o spreyi de mutlaka sepete atın çok rahat taranıyor onun sayesinde ve saçlar kabarmıyor parlaklık kazanıyor.
💖 Sleek corrector paleti her gratıste olmayabiliyor ama yakalarsanız bunuda kaçırmayın örneğin wetn wild olana boşuna para vermek yerine sleek almanızı tavsiye ederim.
💖 Son ekleyeceğim 2 ürün . Biris urban care markasının kuru şampuanları.

💖 Diğeri ise saç uzatan ve bakım yapan supergro saç bakım yağı.

Umarım faydalı olmuştur siz neler alacaksınız yada bu yazdıklarımdan gidip alacak mısınız? Benimle paylaşırsanız çok sevinirim 😘

Sizin kadar benimde fikirlere ihtiyacım var :)
                                              Alışverişten sonra yine konuşalım neler aldık diye olur mu? 



                                                        Güzel kalın 
                                                                   Gizmo💋

8 yorum: