Sayfalar

22 Kasım 2017 Çarşamba

LOREAL COLORİSTA İNDİGO DENEDİM !



Herkese yeniden merhaba!


Şuan bir of çeksem karşıdaki dağları yıkma potansiyeline sahibim .😔
Başlıktan da anlaşıldığı gibi bir maceraya atıldım ve şu zamana kadar asla boya değmeyen saçıma bir heyecan yaşatmak istedim ki,  gidip lorealin colorista indigo boyasını ve o mavi rengi tutturabilmek için öncesinde yine aynı markanın bleach renk açıcı boyasını aldım. Böyle bir aksiyona neden giriştin diye sormayın inanın bende bilmiyorum.
Şimdi resimlerle size derdimi daha süper anlatacağım. 
Kullandığım ürün ikilisi bu sağdaki platine kadar yapan bleach rengiyle saçımı boyadan 1 gün önce açtım ben saçımın tamamına değil sadece uçlarına uyguladım tepelere asla yaklaşmadım.



Benim saçımın doğal rengi çok koyu kahverengi asla kutunun arkasındaki açık renk sarı kadar açılmadı daha turuncumsu bir açılma oldu ve saçımı acayip şekilde kuruttu yani kutunun üzerindeki amonyaksız yağ özlü falan demesine kanmayın sonuçta açıcı ve kimyasal ne kadar zararsız olabilir ki?
neyse dedim yeter ki mavi tutsun buna da göz yumdum. Şimdi saçımdaki oluşan renkleri gösteriyorum size hemen .



Saçımı açıcıyla açtıktan sonraki ıslak ve kuru hali bu şekilde. Islakken daha turuncu duruyordu kuruyunca daha sarı oldu ama yine bir açıcının verdiği tam açılma rengini tam yakalayamadım üstelik üzerinde en fazla 45 dk demesine rağmen 1 saat beklettim sonuç bu.
 Yukarıda da bahsettiğim gibi sırf indigo rengi için bu renge katlandım ve 1 gün bu renkle takıldım evde aynı gün boyayı hemen üzerine uygulamak istemedim çünkü bleach saçlarımı aşırı kuruttu saçımı kuruttuktan sonra gece uyumadan saçıma bioblas saç bakım yağından uyguladım biraz nemlendirmesi için sağolsun o ürün kuruluğu sabah biraz yok etmişti.
Şimdi işin asıl bomba ürününe geçelim .


  

Şuan tek tesellim o kadar övülen bir ürün oldu ki o doğrultuda  olarak açıcıya güvenip ' nasılsa açıyorum saçı 'deyip  gidip pembe ya da gri rengi almış olsaydım durumum daha beter olurdu.
Bu mavideki tek bir tesellim oldu onu da birazdan ürünü anlattıktan sonra yazacağım.
Saçımın açılmış rengi kutunun üzerindeki açık renklerden ortadaki gibi olmuştu en kötü ihtimal soldaki gibi tutar diye düşündüm. Üzerinde 20 dakika bekletin denilmesine rağmen o açık renge 20 dakika işlemezdi emindim bende tam 45 dakika hatta belki daha fazla beklettim ve sürekli uygularken de tarayarak uyguladım aralarda uygulanmayan renk kalmasın diye.
Bu tüpün içindeki ürün bence 25 lira bi fiyata göre çok  az bide size önemli bir durum söyleyeyim tüpü sonuna kadar sıktığınızda artık gelmezse bitti deyip atmayın makasla kesin içerisinde çok fazla ürün oluyor ordan da alıp sürmeye devam edebilirsiniz.
Bana kalsa bu üründen uzak durun ama olur da alırsanız size ufak bir bilgi olsun bu.
Çok fazla youtube videosu izledim deneyimler okudum vs ama sanırım memnun kalanların çoğu firma gönderisiydi konu üzerinde olumsuz tek kelime etmemişlerdi.
Memnun kalmayanlar da süre olarak ya az beklettikleri için tutmamış olabilir ya da saç renklerini açmadıkları için diye düşündüm ve dedim en fazla ne olabilir yani açık mavi değil de kutudan farklı bir mavi olur sonuçta açıyorum saçımı yani tutar.
Ve uygulayıp bekledim, bekledim, bekledim.😓 
                          Arada elimle yedirdim falan iyice tutsun diye  ve size şimdi sonucu gösteriyorum . 
Resmi oldukça büyük koyuyorum ne kadar masmavi olmuş görün diye 😛
Gördüğünüz gibi mavi adına tek bir tel olmadı.
Uygulama hatası mı yaptın acaba derseniz?
Asla öyle bişey olamaz çünkü öyle olsa saç açıcı renkte saçımda hiç tutmazdı ama gördüğünüz gibi gayet saçımda belirgindi.
Ama bu indigo asla ve asla ışıkta bile mavilik barındırmadı malesef.
O sarının üstüne hafif kahverengi geçmişim gibi bişeyler oldu.
Az önce size neden tek tesellim oldu bu renkte dedim diye düşünürseniz en azından o ciyak sarımsı turuncumsu renklerimi kapattı kendi doğal rengimden biraz açık oldu sadece.
Eğer açıcıya güvenip tutar kesin diye gidip pembe turkuaz yada gri alsaydım o sarıyı da kapatmayıp beni daha rezil duruma getirecekti ve ben tekrar onun üzerine de ya 3.kez koyu bir boya kendim alıp boyayacaktım ya da yine para döküp kuaföre gidecektim ve 150 liradan aşağıya ordan çıkmam imkansız.
Kısacası ballarım benim colorista deneyimim rezalet şekilde ilerleyip hüzünle sonuçlandı.
Bir daha boyar mıyım saçımı derseniz?
Eğer beyazlarım artar ve beni rahatsız ederse belki o zaman.
Onun dışında bir daha asla  herhangi bir saç boyası deneyimi yaşamak istemiyorum.
Size de tavsiyem benim gibi böyle bir maceraya kalkışırsanız tercihiniz coloristanın asla hiç bir çeşidi olmasın gidip normal tutan boyalardan almanız.
İnternette bu ürünle ilgili çok fazla olmadığı için uzun uzun yazdığım çünkü biliyorum bu ürünü çok merak edip internette benim gibi araştıran çok kişi olacak.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.
Her zaman dediğim gibi blogumda her zaman beğendiklerimi değil beğenmediğim ürünlere yer vereceğim. 
Bu arada boyaların fiyatı 24.90 dı.
Yani ben 50 lira verdim ikisine 😐
Tutsa rengi içim acımazdı bu kadar 🙈
Neyse artık canım sağolsun . . .
Yeniden görüşmek üzere .
Gizmo💋



9 yorum:

  1. Ben de bu markanın 1 gün kalıcı spray boyasından almıştım, rengini güzel verdi ama benim sacımı da acayip kuruttu ve ilginc bir şekilde boya cıksa da neredeyse 1 hafta boyunca şampuan bile köpürmedi sacımda tuhaf bi şey oldu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güya marka bir ürün olmasına rağmen kesinlikle vasat bence

      Sil
  2. blogunuzu yenı kesfettım bende beklerım :)

    YanıtlaSil
  3. :)) bende ompre yapmıştım canım :) renkli hiç denemedim ama bu yazından sonrada denemem galiba:)) tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni direk tam tutan mavi boya arayışındayım :)))

      Sil
  4. Bende bu serinin yeşil rengini denedim çokta güzel oldu çok güzel bir baskın yeşil çıktı ortaya memnun kaldım yani , almadan önce tek bilmeniz gereken kendi saçınızın alt tonuna göre rengi seçmeniz benim saçım açıktı ama biraz daha açtım rengini çokta olumlu bir sonuç oldu 2 ay kadar sürdü sonra aktı rengi

    YanıtlaSil
  5. Ben bu rengi kendi sacimi acmadan surdum surdum.hic bir sıkıntı yaşamadım.cok güzel tuttu.sacim actiginiz sactan daha koyu bu arada

    YanıtlaSil