Sayfalar

2 Kasım 2017 Perşembe

Oriflame the one double effect mascara ♡

  • ➸ Hello !                                                                                                      buyrunuz yeni bir ürün incelemesi yazısı geldi 😄    Çok sizi sıkmadan kısacık bir fikir yazısı olacak bu defa.       
  •   Oriflame the one double effect mascara ♡                                                                        💗 Başta biraz ıslak bir bitiş sağladığını düşünmüştüm fakat hiçte öyle olmadı çünkü kirpiklerinizde hemen kuruyor sadece dolgunluk veren kısmını uyguladığınızda kirpikleri yapıştırıyor gibi gelebilir ama uzunluk veren fırçasını da kullanınca tek tek ayırıp uzatıp dolgunlaştırdığını göreceksiniz.                                                       Vaatlerini yerine getiriyor gerçekten. 2 başlığı var birisi dolgunluk veren başlığı diğeri ise uzunluk veren küçük başlık. İki ucunuda kullanırsanız tamamen takma kirpik etkisi oluyor👍💕
  •                               Ben oriflame ürünleri daha önce hiç kullanmamıştım. Belki yıllar önce lise zamanında tam net hatırlamıyorum yalnızca sabununu denemiştim.     Şimdi blogger olunca işler değişti ve her markanın en az bikaç ürünüyle ilgili fikir sahibi olabilmek için farklı ürünler denemek zorundayız karşılaştırmalar yapabilmek için. Ben öyle örümcek bacağı gibi birbirine yapıştırıp sadece 3 adet kirpiğiniz var gibi maskaralardan nefret ediyorum .Bu ürünün özellikle uzunluk veren kısmı tam istediğim gibi tek tek ayırıyor. 👌👍                                   
  • Şimdilik en favorim bu daha iyisini bulana kadar yoluma bu arkadaşla devam edeceğim. Anlattığım özelliklere sahip başka önerileriniz varsa eğer yine benimle paylaşırsanız çok sevinirim. 
  • Oriflame Ürünlerine nerden ulaşabilirim güvenilir hesap var mı ? diyenler için önerim instagram hesabı : @oriflame.dilek  olan Dilek Hanım'dan ürünlere ulaşabilirsiniz 💖                                                                                                                                          yeniden görüşelim.                                                                                                                    Gizmo 💋

2 yorum:

  1. Oriflame ürünlerini severim.Bu rimel de güzele benziyor aklımda bulunsun :) Ayrıca Kelebeğin Keşif Etkinliğinden geldim. Sayfanı severek takibe aldım. Bende sayfama beklerim :)

    YanıtlaSil