Sayfalar

30 Ekim 2017 Pazartesi

Hayat Bazen Bizi Tıkar💬💬

🌠
Ne oldu ? 
Neyin kafasını yaşıyorum bu yazıyı yazarken tam olarak bilmiyorum .
Yazmaya başlama saati 06:48 .
İlgi çeksin, depresifim , depresyondayım , şuyum , buyum demek için değil yazma sebebim.

Sadece bu ara biraz tıkandım. Neyi , neden , niçin yapıyorum diye sorgulama gereksinimi duyuyor bazen insan. Sadece bende olmuyor bu biliyorum. Sizde de oluyor dimi ?
Hayatında olması gereken , yapman gereken rutinlerin, sorumlulukların. İsteyerek ya da istemeyerek hayatımıza aldığımız insanlar. Ne çok yorucu şey var hayatta. Bide üstüne kendinizin ya da sevdiklerin sağlık sorunları gelince. İşte o zaman kötü tıkanıyor insan.




Herşey iyi mi?
Hayat kimi zaman koskoca problemlerle dolu kimi zaman güzelliklerle.
Her şeyin güzel olduğu bir dünya zaten düşünülemez , çünkü insan yapısında bu yok.Hayat çoğu zaman bize oyunlar oynar. 
Denendiğini sınandığını düşünürsün , yeri gelir isyan edersin.
Haklısında, haklıyım da. 
Hayat aslında yaşaması güzel ama zorluklarıyla bazen çekilmesi hiç mümkün olmayan bir durum. 
Çok yoruyor  bunların hepsi tabi. Ama  siz yolunuzda yürüyecek enerjiyi kaybetmemelisiniz. Herkesle herşeyle savaşacak gücü edinmeniz gerekiyor.
 Kendinize kocaman bir zırh örmeniz ve güçlü olmanız gerekiyor.

Ne yapmak istediğinizle ilgili hayatınızın biletini siz kesin. Sizi sıkan , yoran, yaşam enerjinizi sömüren insanlara bunların fırsatını vermeyin.
Gizem yazıya nasıl başladın? gidişat nasıl gitti diyeceksiniz. Giriş paragrafım herkeste olan şeyler biliyorum bende de oluyor. Küçük bir çocuk gibi saatlerce çaresiz kalıp beynim yerinden fırlayana kadar ağlıyorum da ama sonuç ?
Olan , olacak ve olmaya devam eden şeylerin gidişatını değiştiremiyorum hiç bir olayın. O yüzden klişe konuşmak gerekirse ne olursa olsun güçlü durmak gerek. 
Belki bazılarına ters gelebilir ama hep savunurum size sizden başka kimse acımaz !
Oyüzden kendinize ancak siz sahip çıkabilirsiniz.
Değiştiremeyeceğiniz şeyler için kendinizi yıpratmayın.
Takmayın tamamen demiyorum bu çok zor biliyorum ama az takın.👍
Yani demem o ki ;
Okunacak çok kitap , yazılacak bir çok yazı , gezilecek bir çok yer , sevilecek birçok varlık, tadılacak  lezzetler , izlenecek bir çok film , dinlenecek birçok  güzel müzik varken şu hayatta aşılacak birçok engelde var bu saydığım güzellikler dışında.
Siz siz olun bu engellere çok takılmayın , ben denedim  zamanla geçiyorlar.
Kimseden size destek olmasını beklemeyin. 
Her şey yolundaymış gibi yaparken yavaş yavaş deliriyor insan, kimse farketmiyor, 
Fark etmeyecekte.
Hayattaki yorgunluğunuzu.
Çünkü herkes kendi sorunlarıyla yüzleşmekle meşgul 

Emin olun hiç kolay olmayacak bişeylerin tedavisini kendi başınıza yapmak , ama harekete geçtiğiniz her an hayatınız bir önceki andan daha iyiye gidecek buna inanin.

Şimdi resimdeki  kahvemi, kitabımı alıp başka kimlerin hayatından hangi pencereden nasıl bakarım diye ona bakacağım 😊 
                                         
 Unutmayın ;
             
Sakin kalınca burnumuzun ucunda duran ama yerde gökte aradığımız gözlüğü bulabiliyoruz bir anda. 😉
                                                  Yeniden buluşalım olur mu ?
                                                            Gizmo 💋

2 yorum:

  1. Ne güzel yazmışsınız :) Kimsenin kimseye faydası yok ve dertlerde düşündükçe çoğalıyor sanki . En güzeli bizi mutlu eden şeyleri yapmak . Ne kadar çok kendimizi meşgul edersek o kadar rahat oluyor kafamız . Ben öyle yapıyorum yoksa sanki dünya üzerime üzerime geliyor ... Çok konuştum ben de :) Elinize yüreğinize sağlık . Sevgiler :)

    Kelebeğin etkisi blogger keşif etkinliğinden geliyorum . Bloğunuzu takibe aldım , bana da beklerim :)

    YanıtlaSil