Sayfalar

16 Ekim 2017 Pazartesi

NIVEA HASSAS GÖZLER İÇİN MAKYAJ TEMİZLEYİCİ🌸

👀
Bu hassas gözlerimden çektiğimi hiç bişeyden çekmedim vallahi.

Alerji olurum gözüm sorun yaşar, makyaj yaparım gözüm kızarır, toz kaçar gözüm yine alacağını alır.
O da yetmez yaptığım makyajı temizlemeye kalkarım o da bin beter.
Yetti be !
Vallahi bıktım.
Bu temizlerken  yaşadığım sorundan daha içimden makyaj yapmakta gelmiyor.
Varsa önereceğiniz temizleyiciler yorum olarak bekliyorum sizden. 😉

Siz söylemeden ben yeni çıkan bir üründen bahsedeceğim ama şimdiden, hemde bizim gibi kibar , narin , çıt diyince kırılan nazik kızlarımıza yapılmış 😄
Kim o dediğiniz duyuyorum  bakalım kimmiş ; 

Sevgili nivea hassas göz çevresi için hemde bakım yapan temizleyici çıkardı. Allahım aşk yaşıyorum inanın ! Ne yalan söyliyim daha önceki mavi olan temizleyicisini hiç sevememiştim ama buna aşık oldum.
Ürün 125 ml, sadece göz makyajımı temizlediğimden bana uzun süre gider diye tahmin ediyorum.
Gözümde ve göz çevremde asla yanma batma, kızarıklık kaşıntı yapmadı aksine böyle yumuşak hareketlerle rahatlıkla olayı halleti.
Uzun bi süre pamuğu bekletmedim gözümün üstünde inanin sadece birkaç  saniye tuttum ve sildim hemen çıkardı. Ürün çift fazlı bi ürün bu tür ürünler çok fazla yağlı his bırakır bilirsiniz ama bunda o sorunda olmadı. Sadece nemli bir his bıraktığı yağlı bir his değildi .

Suya dayanıklı üründe kullansanız sonuç güzel oluyor. Ee tabi bunu kullandım diye yüzünüzü yıkamamazlık etmeyin yine siz 😉
Kısacası ballarım ürünü çok başarılı buldum daha önce favorim garnier iken artık onun temizleme şeklini aşırı yağlı bulmaya başladığım için yoluma bu güzellikle devam  edeceğim.
Hıı bu arada onuda ekliyim okadar hassas bi cilde sahip biri olarak göz çevremde asla yağ bezesi oluşturmadı en çok korktuğum konu buydu.
Daha çok önceden bir markanın ki yapıyordu  ama hangisiydi şuan tam net hatırlayamadığım için. Buraya yanlış bişey yazmak istemiyorum.
Aklıma gelirse not olarak burda köşede bi yere yazarım yine 
Sevgili hassas gözlü narin bacılarım siz bunu bi deneyin sonra bana teşekkür edersiniz😄😄💪💗
Hatta dün gratis indiriminde 11 lira gibi fiyata düşmüştü uygunda deneyin derim mutlaka çok memnun kalacaksınız💕
Yeniden kavuşmak üzere
Gizmo💋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder