Sayfalar

8 Ekim 2017 Pazar

TÜRKİYEDE TESTER KÜLTÜRÜ 👀

Merhaba tatlı takipçilerim 😊
Bugün biraz şikayet biraz sitem azıcık sohbet kıvamında bir yazıyla geldim.
💭Biraz tester olaylarıyla kendi fikirlerimi paylaşmak istedim sizinle katılan olur , olmaz bilmiyorum. 
Ama azıcıkta olsa bana haklısın dediğiniz yerler olacak diye düşünüyorum :)

Ülkemizde tester kültürü çok fazla bilinmiyor malesef.
Mağaza çalşanları bizim için gönderilmiş olan tester ürünleri bizden saklayıp bize tester kalmadığını söylüyorlar.
Oysa tester , deneme boy vs gibi ürünler ne kadar önemli.
Beğenmeyeceğim  bir ürünün tam boyuna neden o kadar para vermek zorunda kalayım ki ?
Tester ürünü deneyip o şekilde alıp almayacağıma karar vermek isterim.
O konuda çok dertliyim eminim çoğunuzda öylesiniz.
Hele ki benim gibi en ufak şeyde hassasiyet yaratan alerjik bir cildiniz varsa.

 Mesela avrupada neredeyse tam boy ürün kadar testerlar veriliyor. Kullanıcı iyice deneyimlesin diye.
Makyaj ürünleride de ruj en azından ya da rimel.
Tester ürünleri talep ettiğimiz halde satıcı bayanların gazabından asıl ürünü almaktan bile vazgeçebiliyoruz bazen.
Bu kültür ülkemize ne zaman  gelir nasıl yerleşir bilmiyorum ama, markalar acilen satış elemanlarına yaptırımlar uygulamalı. O testerleri satış elemanlarınız kullansın diye mi üretiyorsunuz? 
Yoksa ürünün ve dolayısıyle markanızın tanıtımı için mi?
Özellikle Sephora avuç avuç verdiği testerlar ve neredeyse tam boy hediye ürünlerle biliniyor Avrupa ve Amerika 'da.
 Ama bizim ülkemizde görmemiş ve kendini babasının mağazasındaymış gibi hisseden çalışanlar, herhangi bir ürünün testerını sorduğumuz zaman öyle bir bakış atıyorlar ki ya da direk maalesef tester vermiyoruz ya da o ürünün testerı yok kiii !!! aşağılama tepkileriyle insanı alışverişten soğutuyorlar.

                                Evet türkiye'ye de bolca gönderiliyor Belki ama eşe dosta dağıtılıyor bu testerlar. Özellikle gratis, watsons ve sephora gibi mağazalarda. 
Eyyy babasının dükkanı sanıp çalışanlar emin olun bizler testerlerden geçinecek kadar aç insanlar değiliz. 
Ciddi manada memnun kaldığımız ürünlerin tam boyunun  parasını paşa paşa verir, alırız.
                    Bu konuda çok dertliyim mağdurum ve muzdaribim.
Bir şeylerin düzelmesini umuyorsak üşenmeyelim ve bir kaç satır bir şeyler yazalım derim ben.  
Ya da yazımı paylaşarak bana destek olabilirseniz çok sevinirim. 😊💓
                                                 Uzun yazımı buraya kadar okuduysanız çok teşekkür ederim .
                           Yeniden buluşalım 😉
                                                                Gizmo💋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder