Sayfalar

19 Ekim 2017 Perşembe

🌸🌸🌸🌸 Sizce Ben Kimim? 🌸🌸🌸🌸

💗
Bal takipçilerim nasıllar acaba ? 
Yazıları okuduğunuzu görüyorum çok teşekkürler  ama pek bi sessiz takılıyorsunuz neden acaba :)
Birazcık sesiniz çıksa belki yalnız olmadığımın farkına varırım bende ne dersiniz ?
💕Arada yazın bişeyler,  yazın yahu ! ''yanlış biliyorsun böyle değil . Ya da evet doğru söylüyorsun aynen öyle ''  falan yazın bi konuşalım kaynaşalım 😇
💓 Hep ben konuşuyorum ama böyle olmaz ki ben sizinle yol almak için başladım tek başıma zaten normalde de takılıyordum
  💖😎




Bu yazıya başlarken aslında yine ürünlerle ilgili konuşacaktım .
Fakat baktım ki girişi güzel yaptım. Dur dedim bu yazı bu defa farklı olsun ürün değilde Gizmo biraz çenesini yağlasın 😅💪
🌸 İlk blog yazımda az biraz kendimi anlatmıştım aslında ama tabi ozaman pek bi beceriksiz başladığım için o yazımı çoğunuza duyuramamış olabilirim.
Olurda okumak isterseniz çok uzakta değil en baştaki yazıya dönün hemen orda bulacaksınız  kendimi nasıl ifşa ettiğimi 😅
 Şimdi hadi konuşayım dedim de konuda bulamıyorum böyle karşıdan konuşan olmayınca.
Ben yine siz bana cevap veriyormuşsunuz gibi konuşmaya çalışayım
  Aslında beni ben değilde başkası anlatmalı insanoğlu hiç yoğurdum ekşi demez kendisi konusunda bilirsiniz.
 26'ya yeni adım atmış daha çok aşırı genç biriyim (26 ve çok genç yalaaann!  sanki 18'e girmişim ) 😄

Başımı 2 elimin arasına alıp uzun uzun düşünsem bu 26 yıl nasıl geçti hiç bilmem.
Eminim hepiniz öylesinizdir.
Ben şimdi size geçip 26 yaşına kadar uzak doğu , avrupa o ülke benim bu ülke sizin gezdim diye yazamam kusura bakmayın yok öyle bi dünyam 😇
 Ama bu demek değil ki asosyal minnoş bi ev kedisiyim
Her zaman dediğim gibi renksiz hayatın en renkli kişiliklerinden biriyim aslında.
Kamu yönetiminden çoktan mezun olması gereken ama hala son sınıfta takılı olan terazi burcu grubuna mensup özelliklerini sımsıkı taşıyan konu adalet oldu mu sonuna kadar haklıyı savunmadan duramayan minyon bi Gizmo'yum 😊 




Sosyal sorumluluk projelerinde yer almaya bayılan, hayvanlara aşık bi Gizmo.
4 4'lük değilım her insan gibi.
4 3'lük varım ama ALLAh var 😇 Evlide değilim haliyle çocuğumda yok. 
O durum hala bana uzak hiç girmeyin o konuya turşu kurulmaya doğru ilerliyor olabilirim çaktırmayın 😜 (aramızda)

Blog işine oldum olası çok hevesim vardı yeni birileriyle ortak konularda konuşup kaynaşıp yeni bir ortam oluşması hoşuma giderdi.
Blog biraz daha tecrübe isteyeceği için olaya önce instablog adı altında instagramda başladım.
Çokta mutluyum iyi ki başladım dedim çok çok güzel kişiler tanıdım hatta uzun zamandır arkadaşımmış gibi  olan insanlarla bağım oluştu.
instagram sayısı 11 bine yaklaşınca ve instagram garantisi olmayan bi sosyal medya aracı olduğu için buna bi çözüm bulmam gerekiyordu ve bloga geçiş yaptım.
Hala blog yazarken eksiklerim tecrübesizliklerimde vardır eminim. Zamanla hepsi  oturacaktır.
Beni blog açmama iten en büyük sebep instagram sayfamın bi sabah aniden kapanmış olduğunu görmek oldu. 
Bi anda bütün hayalleriniz emekleriniz paylaşımda olduğunuz kişilerden kopuşunuz oluyor.
Blog yazmayanlar belki sadece okuyup geçecektir ama blog yazan arkadaşlar iyi  bilir ki bu iş için ne kadar emek verdiğimizi. Ve sebepsiz sayfa kapanışının insanı nasıl yıktığını.
Yeni bi instagram sayfası açtım ama o aynı kişilere nasıl ve ne şekilde ulaşabilirdim.
Kocaman bi imkansız durum söz konusuydu.
4-5 gün yeni sayfamda çabaladım sağolsun benim yeni sayfamı duyurmaya çalışan blogger arkadaşlarımda desteğını kesmedi duyurmaya çalıştılar ama yetersiz 5 günde 600 kişi ancak sesimi duymuştu.
İnstagramla günlerce kurduğum saçma sapan gereksiz iletişimlerle sayfa benimken benim değilmiş gibi ispat etmem için istenen maillerden vs 1 hafta sonra çok şükür hesabıma geri kavuştum.
Ama tabi bu demek değil ki bi daha olmayacak o yüzden garantisi olan yerde blogta sizlerle her zaman olmak istiyorum.
Bide şu son dönemde aptalca her önüne gelenin instagram sayfalarına spam atma olayı var lütfen gereksiz yere sayfalara spam atmaktan vazgeçin eyyy bunu yapanlar siz yaptıkça aslında olay hem yaptığınız kişiye zarar verecektir hemde size haberiniz yok ama olaydan sizde zararlı çıkarsınız
Çünkü bu dakika başı spam atanları instagram internet IP adresinden tespit ettiği an farklı hesaplar açıp yapsa dahi kendi sayfasını kapatacaktır bunu bilin kendi bindiğiniz dalı da kesmeyin!
İnstagramla ilgili konumda bu kadar. :)

ımmmm başka ne konuşsak.
Blogta ; 
Yaratıcı ve ilginç bulduğum şeyleri biraz daha geniş ölçekte, sizlerle paylaşmak her zaman en büyük çabam.
Her konuda uzman asla değilim olamam ama bildiğim şeyleride paylaşmadan duramam.
Ben yazarken çok keyif alıyorum umarım okurken o keyfi size de yaşatabiliyorumdur.
Her konuda hakaret olmadığı sürece önerilerinize bilginize açığım.
Eksik bildiklerimizi beraber tamamlayalım yol arkadaşlarım olun hayatta, sizde alırsanız hayatınıza bende sizle yol almaktan çok mutlu olurum.
                           Keyifli ve güzel bir hayat hiç birimizden eksik olmasın.
                                         yeniden kavuşmak üzere.
                                              Yol arkadaşınız Gizmo 💋

13 yorum:

  1. Blog dunyasina blogunla birlikte neşe getirdigin icin teşekkürler ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalp koymustum ama soru isareti gibi cikmis burda öpüyorum canim

      Sil
    2. ben çok tesekkür ederim desteğiniz için :)

      Sil
  2. Kendini ne kadar sevimli tanıtmışsın :) yaşıtız seninle ;) bende takibe aldım seni ve yazarım yorumlarımı canım :)

    Banada beklerim.
    https://kucukdokunuslarlaguzellik.blogspot.dk

    YanıtlaSil
  3. yazılarını bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  4. Aramıza hoş geldin... Yazını keyifle okudum. Kelebeğin Blog Keşif Etkinliğinden geldim. Yeni bloglarla tanışmak için çok keyif aldım. Eline emeğine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba ! hoşbuldum :) sizinde blogunuzu gördüm ve hemen geldim harika görünüyor :)

      Sil
  5. Blog yazmak sosyal medya uygulamaları çıktıktan sonra biraz geri planda kalsa da çok daha keyifli, çok daha kalıcı. Ben de aynı hisleri paylaşıyorum :) Yazılarını keyifle okudum,yeni yazılarını bekliyorum. Benim bloğuma da beklerim ^_^

    http://fullinblog.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle katılıyorum :)
      hemen geliyorummmm :) !

      Sil
  6. Gizmooo selammm ben de busra🙌25 inde olan bir deli hatun kisisiyim bende😁Kelebegin kesif etkinliginde gordum seni zipladim geldim hemen💕Bende blogumu acalali 4 bucuk ay oldu.Ikimizde yeni sayiliriz yani blog dunyasinda.O zaman ilk hosgeldin bendennn gelsinnnn sanaaa🤗🤗🤗Banada beklerim...Sevgiler🙋

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm ne iyi yaptın !! hemen ışınlanıyorum bende sana :) !

      Sil