Sayfalar

26 Ekim 2017 Perşembe

ORİFLAME DIVINE İDOL PARFÜM 😉

Selamm 

Nasılsınız ? 
diye giriş yapayım yine . 
Şu girişleri hiç beceremiyorum direk konuya da girmek istemiyorum buna bir çözüm bulmam lazım😄
Uzun zamandır ürünlerle ilgili çok fazla yazılar yazdım ama parfümler konusuna hiç giriş yapmamıştım . Bugün yeni tanıştığım sevdiğim bir parfümü sizinle paylaşmaya geldim 😇


  • Oriflame Divine idol👌
    ❤Koku Lucas Sieuzac tarafından geliştirilmiş.
    Sofistike, şık bir kadın kokusu. kalıcılığı çok iyi. 😌Yaklaşık 7-8 saat üzerimde kaldı  denedim kesin bilgi. 👌Ve 2 fıstan sonra bile geçtiğim yerler buram buram kokuyor. Yoğun olduğu kadar çok ferah ve baymayan bir parfüm .
  •  ✌Modern muse'a benzetilmiş. Yüksek bütçeler ayırmak istemeyenler için kesinlikle cok iyi seçenek . 
  • Bazı parfümlerdeki sentetik koku yok.





  •  Fiyatının kat be kat üzerinde bir kalitede. içeriğini merak edenler için, 🌸
  • Ana temalar: Beyaz Çiçek, Çiçeksi, Ferah, Kehribar, Meyvemsi, Narenciye. 
  • 🌸Üst notalar: kırmızı meyveler,mandalina, neroli; orta notalar: beyaz çiçekler, süsen, şakayık; alt notalar:kehribar, tibet misk geyiği.💜

    Ama aklınıza meyvemsi yada yoğun bir çiçek kokusu gelmesin. Oryantal yada odunsu da değil. 
  • Peki ne derseniz tarifi biraz zor ama daha çok amber ve pudramsı kokuların hafif beyaz çiçeklerle baskılanmış hali gibi bir his verdi .😊 Sonuçta koku zevki kişiseldir. Uygun fiyatlı ama pahalı parfümler kadar etkili bir parfüm arıyorsanız da bir göz atın derim.Yalnız şişesi de çok havalı söylemezsem olmaz. Önden bakınca düz gibi görünse de , yandan baktığınızda kıvrımlı zarif hoş bir şişesi var.✌
  • 👉👉💗💗Oriflame Ürünlerine instagram hesabı 👉 @oriflame.dilek olan
    Hesaptan ulaşabilirsiniz güvenilir şekilde alışveriş yapabilirsiniz bilginiz olsun.
                                                  Yeniden güzel yazılarda kavuşalım.
                                                          Gizmo 💋

2 yorum:

  1. Oriflame ürünlerini eskiden çok kullanırdım güzeldir :)

    YanıtlaSil