Sayfalar

3 Ekim 2017 Salı

LUİS BİEN AKTİF KARBON DİŞ TEMİZLEME TOZU👈👈👈

Bakımlı bayanlar, bakımlı beyler nabersiniz 😉😅
Birde öyle diş sağlığına önem vermeyip aman ya günde 1 kere macunla fırçalıyorum diyen pasaklılar sizi sormuyorum 😀
Siz gezin öyle pis pis 😝
Neyse ne anlatıyordum?
Hıı tamam hatırladım işte diş temizliği sadece macunla olmuyor . Bunun ipi var, ağız çalkalama suyu var, diş tozu var , ee bide bi zahmet giderseniz dişçi kontrolü var 😊

Hepsi hakkında burda size öğüt vermeyeceğim merak etmeyin :)
Luis bien markasının diş tozunu anlatacağım sadece .
 Ürünün yaptığını iddia ettiği özelliklerini sıralamam gerekirse 
%100 Doğal Aktif Karbon Bileşenleri;
-Dişlerinizin Daha Beyaz ve Daha Parlak Olmasına,
-Ph’ı Dengeleyerek ise Ağız Kokusunu Önlemeye Yardımcı Olur.
-Anında beyazlık sağlamaya ve sararmış diş tabakasını temizlemeye katkı sağlar.
-Dişlere koruma sağlamaya ve kötü kokuyu engellemeye yardımcı olur.

Tartar ve plak oluşumunu engellemeye katkı sağlar.
-Sigaradan dolayı diş sararmasını engellemeye yardımcı olur.
Peki ben nasıl deneyimledim ona gelelim :)
Ürün simsiyah bir toz içerisinde karbon olduğu için ,  mentol kokusu hakim ve yanlış bilmiyorsam içerisinde hindistan cevizi de var.
Ve hindistan cevizi yağı özellikle dişleri beyazlatıyor bu tozdan öncede ben bunu biliyordum ve bazı urunlerle karışım hazırlayıp kullanıyordum ama açıkcası o biraz bana zor geliyordu kendim hazırladığım için :)
Ürünü nasıl kullandım önce diş macunuyla dişimi fırçalayıp ardından ıslak fırçaya tozu alıp bu defa onunla 3 dakika boyunca fırçaladım . 
Fırçalama olayına geçince o mentol kokusu kayboluyor. Ve tadı malesef söylemem gerekiyor çok kötü oluyor. Macunlarda alıştığımız ferahlık bu üründe olmuyor .
Ya peki işlevi derseniz?
Vallahi işlevini yapıyor ilk kullanımda çok az fark yarattı .
Ama 2-3 kullanımdan sonra dişlerimin 2-3 ton açıldığını söylemem gerek.
Bu güzel yönünden dolayı tadına katlanmam gerek😁
3 gün düzenli kullanımdan sonra diğer günlerde günaşırı kullanmanız gerektiği öneriliyor. Bende artık öyle yapıyorum 
Bu arada beyazlatma etkisi dışında parlaklıkta verdiğini unutmadan söyleyeyim.
Ürün büyüklüğü gayet tatmin edici ve uzun zaman sizi idare edecek büyüklükte.
Kullanmaya devam edeceğim.
Diş beyazlığına kafayı takanlar bu ürüne şans vermeli bence.
Kullanmadan önce de çok fazla kullanıcı yorumu okudum.
Tek memnun kalan ben değilim her kullanıcı çok memnun olduğunu fazlasıyla dile getirmişti.  Almak isterseniz satış sitesini yazıyorum ürüne oradan ulaşabilirsiniz 😊
https://www.luisbien.com.tr/karbon-dis-temizleme-tozu

Gülüşleriniz hep güzel olsun 😀
                                   yeni yazılarda buluşalım . 
                                                                    Gizmo 💋

3 yorum: