Sayfalar

12 Ekim 2017 Perşembe

Urban Care Kuru Şampuan Serisi 👩

👩 Merhaba diye başlasam çok mu resmi olur ? ne dersiniz 💖
 Ben bu blog işini çok sevmeye başladım sanırım parmaklarım yorulmasa saatlerce yazarım.
Hemde öyle oturup saatlerce sizinle konuşurcasına  yazarım ama belki sıkılırsınız bilmiyorum oyüzden küçük küçük sohbetimsi yazıların arasına  yeni keşiflerimi, memnun kalıp kalmadığım  şeylerle birleştirip yazıyorum.
Ama sanırım olaylar gidişata göre sadece sohbet konuşmalarıyla  hayattan edindiğim tecrübelerle , fikirlerle de oluşacak yazılar da çıkaracağım ara ara.
Sizi sıkmadan 😊
Gelelim bugünün olayına ; 
 Urban care ciciş  ciciş kuru şampuanlar çıkarmış .
Şimdilik 3 farklı çeşidiyle piyasa sürüldü .
Çok beğendiğim ve gurur duyduğum bir marka aslında.
Belki aranızda bilmeyen vardır Türk kadın bir girişimci  olan Selen hanımın yarattığı bir marka Urban Care. Hemde Türkiye ile sınırlı kalmayıp yurtdışına açılmış gurur verici bir marka .😉


Dediğim 3 farklı çeşidi var hepside birbirinden güzel.
Normalde kullandığımız kuru şampuanlardan farklı olarak güzel özellikleri olan ürünler bunlar  
İçerisinde bakım yapan bitkisel keratin bulunuyor.
Onun dışında UV koruması olmasını çok sevdim.
Saçlarımda gerçekten ağırlık yapmadı.
Ayrıca en dikkat ettiğim beyaz beyaz durmadı saçlarımda o yönden de gayet başarılı buldum.
Ben kuru şampuanları saçım yağlandığı için kullanmaktansa daha çok söndüğü hacimsiz durduğu zamanlarda aşırı kullanıyorum.
Volume yazan çeşidi volume konusunda gerçekten işini çok çok iyi yapıyor.
Diğer çeşitleri de aynı şekilde özellikle Bloom Baby Bloom en favorim oldu sanırım kokusu muhteşem.
Saç parfümü gibiler çok  hoşuma gitti.
Hindistan cevizi sevenler de mutlaka Go nuts With Coconuta baksınlar tam bir hindistan cevizi kokusu💪
It's So high  özellikle ince  telli saçlara sahip olanlar çok çok sevecektir.
Ambalajlarına ne demeli peki inanın kullanmaya başlamadan dışını sevmekten içindekine sıra gelmedi 😇
Kısacası Urban Care yine zirvede güzel işler başarmış yoluma artık devam edeceğim kuru şampuanlar belli oldu.
Çünkü kuru şampuan seçimi  çok önemli. Şuana kadar kullandığım çoğu markadan memnun değildim özellikle uygun fiyatlı olanlarda.
Bizler için yine faydalı ürünler çıkardığı için Urban Care markasına teşekkür etmesem olmaz💕💓💓
Watsonslar da ve Gratisler bulabilirsiniz indirimde de yakalarsanız alabildiğine stoklayın kızlar ! 💛💚💙💜
Keyif verici yazılarda yine  buluşalım 😉
Gizmo💋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder