Sayfalar

24 Ekim 2017 Salı

💛Marie Claire Soyulabilen Maskeler💛

💛

Havalar yavaş yavaş serinledi yok ya vazgeçtim ne yavaşı birden serinledi 2 mevsim arasında olması gereken sonbaharla pek alakadar olamadan yazdan kışa geçtik sanki 
sizcede öyle olmadı mı?
Bence tam olarak öyle oldu .
Yazın soyulabilen maskeler önerilmez pek bilirsiniz kışın daha sık kullanırız  güneşe maruz bırakmamak için.
Ee hazır soyulabilen maske havası gelmişken aynı markanın 3 Kız kardeş olan maskelerini konuşalım istedim . Marie Claire markasından bahsediyorum.
3'lü kardeşler .
💥Siyah maske
💥Gümüş Maske 
💥Altın Maske
Hepsinin vaatleri birbirinden farklı denedim şimdi üzerinde konuşma zamanı.
En çok merak ettiğim gümüş maskeydi ilk gelir gelmez onu denedim tabiki 😁



  • 🌟Gümüş maske : Cildin aydinlanmasina ve cilt tonunun düzelmesine yardımcı olur diye yazıyordu bunu okuyunca durur muyum hemen başladım sürmeye.


    • Bu tür maskeleri çok kalın sürmeyin sonra kuruması büyük sorun oluyor.
      neyse denedim maskeyi  sürünce o maske kuruyana kadar yüzünüz bir serinliyor bir buz gibi etki geliyor anlatamam ya dedim yaz boyu sen nerdeydin niye geç kaldın bana ya !
      Gerçekten maskeyi soyduğum an cildime bi ferahlama fresh bi hava kattı. Bu maske olayını yaptı 👌 Aydınlatma olayında aşırı başarılı en sevdiğim de gümüş oldu not alın.
      Geçelim diğerine



    • 🌟Altın maskenin olayıda : Cildi pürüzsüzleştirir, nemlendirir ve ölü hücrelerden temizlenmesine yardımcı olur. Cildimi bu üründe güzel bi nem etkisi yarattı. Birde cildin elastik özelliğini geri getiriyormuş yaş ilerleyince bu cildin kolajen olaylarına ihtiyacı fazla bu da o konuda  haklı çıktı dediğini yaptı 😁

    • Ve meşhur siyah maske
      Derinlemesine temizleyici Peel-off maske içeriği salisilik asit ve bitki kompleksi sayesinde ciltten kiri ve yağı arıdırır. Ciltteki ölü hücrelerin temizlenmesine yardımcı olur. Kullanım sonrası cide tazelik ve içeriğindeki mentol sayesinde ferahlık hissi verir. Aynı ferahlık hissini gümüş maskede olduğu gibi bunda da hissediyorsunuz.
      Siyah maskeyi biliyorsunuz diye onun görüntüsünü koymadım.Merak edilen diğer 2 ürünün rengini göstermek istedim.
      Ürünün yapışkanımsı bir yapısı var, sürerken hızlı davranmanız gerekiyor, yoksa katılaşıyor ve ağda gibi iyice yapışıyor. Hızlıca yüzünüze yaydıktan sonra kuruyana kadar bekleyip soyuyorsunuz.
      Ben soyulabilen maskelere biraz soğuktum çünkü yüzümü çekiyordu tüylerimi yoluyordu.
      Ama bu 2 maske rahatlıkla çıktı hiç yüzümü zorlamadı 😊
      Ama siyah birazcık tüylerinizi çekiyor.
      Ürünü çekerken yavaş davranın ve yüzünüzü çekiştirmemeye çalışın, çabuk yaşlanmak istemiyorsanız 😉
      Kısacası siyah maske çok yaygın onunla ilgili daha fazla konuşmayacağım ama diğer 2 maskeden çok memnun kaldım ve çokta sevdim.
      Fiyatları da uygun denemek için şans verebilirsiniz
      Sevgiler
      Gizmo💋

        11 yorum:

        1. Ozaman persembe a101 den gidip alinmsli.

          YanıtlaSil
        2. soyulabilen maskeleri duymuştum..yüzdeki sivilceleri,çilleri,kirleri falan hepsin iyice temizliyormuş..anlatımızla bu tescillenmiş oldu :) elinize sağlık..

          YanıtlaSil
        3. Ne sıklıkla kullandın acaba?

          YanıtlaSil
        4. Merhaba, silver mask siyah nokta yada sivilce için etkili değil midir?

          YanıtlaSil
          Yanıtlar
          1. hayır vaatleri arasına sivilce ve siyah noktalar yok malesef . . .

            Sil
        5. Nereden satın alabilirim

          YanıtlaSil
          Yanıtlar
          1. modacruz da satan kişiler görmüştüm ordan alabilirsiniz :)

            Sil
        6. Ben beğendim siyah noktaları tertemiz yaptı kızımdan denedim bende alacam.

          YanıtlaSil