Sayfalar

28 Ekim 2017 Cumartesi

Ayla Filmine Gittim 🌙🎬


🌙 🎬


Beni çok heyecanladıran bir yazıyla geldim bugün.
 Bu defa konu ürün vs değil.
Bu defa ki mevzu hepinizin gidip izlemesini aşırı derecede istediğim bir film.

Özellikle yazıyı filmin vizyona girişinin hemen ertesi günü ve haftasonuna denk getirdim ki yazımı okuyanlar hemen gitsin diye ★



Bahsettiğim film AYLA !
Filmi aylardır bekleyen biri olarak vizyona girer girmez soluğu sinemada aldım hemen .
Uzun zamandır hiç bir filmde bu kadar yoğun duygular yaşarak izlememiştim.
Film bütün duyguları bana aynı anda yaşatmayı başardı.
Kore gazisi Süleyman Dilbirliği'nin gerçek yaşam öyküsünü anlatıyor film.
Bir film ancak bu kadar sarsıcı, Bu kadar gerçek ve mükemmel olabilirdi.

Oyuncular ve sahneler okadar gerçekci bir şekilde yansıtıldı ki.
Şuan size bunları anlatırken bile tüylerim ayağa kalkıyor inanın.
Özellikle filme giderseniz benimle aynı duyguları yaşayacağınız 2 sahne var ki eminim o 2 sahnede sizde çok etkileneceksiniz.
Bahsettiğim sahnelerden biri Ankara Marşı olan diğeri ise Marilyn Monroe sahnesiydi.
Çok fazla konuşup detay vermek istemiyorum. Çünkü gidip o duyguları sonuna kadar sizde hissedin istiyorum.
Özetle ayakta alkışlanası üstelik Oscar adayı bir Türk yapımı olan AYLA'yı kaçırmayın diyorum.
Etkisinden ne zaman çıkabilirim?
Çıkabilir miyim? 
onu çok merak ediyorum 
Haftasonunuz bu filmle birlikte güzel geçsin.
Gizmo 💋


6 yorum:

  1. ben henüz gitmedim ama güzel bir film ve oscar'a aday olduğunu söyleyenler var..senin anlatımınla izlenmesi gereken bir film olduğunu anlamış oldum..eline sağlık.. :)

    YanıtlaSil
  2. Yorumu hemen yayınlamakla isabetli bir karar vermişsiniz. Benim gibi çok merak edenlere fikir vermesi açısından faydalı olmuş :) Darısı başıma diyorum :)
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. faydalı olmasına çok sevindim. Kaçırmayın mutlaka gidin :)

      Sil
  3. Yurt dışındaki festivallerden de ödül alan bir filmmiş, benim de ilgimi çekti bu hafta gitmeyi düşünüyorum. Tam zamanında bir yazı olmuş ♥

    YanıtlaSil