Sayfalar

29 Eylül 2017 Cuma

SEBAMED NEMLENDİRİCİ YÜZ KREMİ 💦

Benim gibi hassas ciltliler için bir konuğum var bugün .

Sebamed Mouısturızıng cream 😉

Migros indiriminde  küçük deneme boy şeklinde satılanı aldım. Her zaman söylediğim gibi  özellikle instagram takipçilerim çok iyi bilir hassas cilde sahip olduğumu.
Buna bi şans vermek istedim 10 ml 2.25 lira gibi bi fiyata aldım yüzde 50 indirimde. Alırsanız indirimde alın yoksa normalde biraz pahalıya geliyor.💓


Krem hassas ciltler için geliştirilmiş özel bir formüle sahip.
Cildin nem ve yağ dengesini dengelemeyi vaat ediyor.
Özellikle normal yağlıya dönük ciltler için öneriliyor. 
Verdiği nem benim gibi karma ciltliyseniz size de yeterli gelecektir.
Paraben içermiyor.😍

Yağlı olmayan ama güzel nem veren aydınlık bir his veriyor cilde. Özellikle gece uyumadan uygulayıp sabah kalktığımda o aydınlık ve güzel nemi daha iyi hissedebiliyorum.
Sizde benim gibi tam boyunu alma konusunda kararsızsanız eğer dediğim gibi deneme boyunu migroslarda indirim dönemi 2 lira gibi bi fiyata alabilirsiniz.
Benim tam boyunu alacağım ürünler arasında artık kendisi.
Normalde en hafif yüz kremi bile benim cildimde hemen bir hassasiyet oluşturacak tepki veriyor. Bunda asla öyle bir sorun yaşamadım.
Diğer bir konu kesin merak edenler olur.
Makyaj altına nasıl bir baz olduğu açıkcası o konuda deneyimlemedim ama şunu söyleyebilirim çok yağlı bir yapısı yok fakat normal nemlendiricilere göre biraz geç emiliyor.
Hemen üzerine makyaj olayına geçilmez ama derseniz ki süreyim vaktim var beklerim üzerine  makyaj yapayım ona bişey diyemem . 
Belki emilmesini bekledikten sonra uygularsanız güzel yapısından dolayı makyaj için de güzel bir baz olur ozaman :)

Yeniden kavuşmak üzere :)
Gizmo 💋

4 yorum:

  1. Sebamed in ürünlerini bende severek kullanıyorum canım. Özellikle bir ara sabununa fena takmıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok eskiden hatırlıyorumda doktorlar bizzat sabununu bazı egzama hastalıklarında özellikle aldırırdı :)

      Sil
  2. hafif egzemaya yatkın ciltte de bir etkisi olur mu acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hafif bir krem oldugu için bilmiyorum etkısı nasıl olur :)

      Sil