Sayfalar

25 Eylül 2017 Pazartesi

8x4 Unicorn Limitedi Edition Deodorant Serisi

                                       Herkese içtenlikle yeniden merhaba ! :)

Bu yazıyı ürünleri 2-3 denemem sonucu hemen yazmaya koyuldum. Çünkü başlıktan anladığınız gibi sınırlı üretim . Sizinde hem fikir sahibi olmanız hemde hemen gidip edinmeniz için olayı hızlandırdım. Sonuçta bir krem değil aylarca kullanıp sonucu bekleyeyim bu kadar kısa süre kalıcılığı ve kokuları hakkında deneyimleri yakaladım kendimde hadi ozaman başlayalım .😉
Ürünler meşhur unicorn serisi olarak çıktı. Bence çokta güzel olmuş . Ambalajlar gayet ilgi çekici ve eğlenceli. İnsana alma isteğini uyandıran kendine çeken bir seri olmuş.
Bu açıdan 8x4 markasını tebrik etmeliyim 👌😊

Serinin 4 tane çeşidi var hepsi birbirinden bağımsız hepsi çok farklı kokular.
Hiç biri diğerine benzemiyor. Birini alınca insanın diğerinde aklı kalıyor.
Önce şu tatlı ikilden başlayalım.
💙Dive like a Mermaid
-Tatlı bir deniz kızı. Nilüfer , lotus notalarıyla çok temiz ve ferah bir koku olmuş. Özellikle lotus çiçeği benim hayranı olduğum nadide çiçeklerden biri.
💜Play like a Cat
-Bu delice vanilya severleri kalbinden vurur. Taze mandalina ve vanilya kokularını barındırıyor. Minnoş kedisi de ayrı bir hava katmış.
💛Dance like a Flamingo
- Hepsi çok çok güzel ama sanırım en aşk yaşadığım bu oldu.
Büyüleyici ritimler diye geçiyor. Gerçekten beni büyüledi.
Tatlı flamingosuna ne demeli.
Kokusuna gelirsem Kırmızı meyveler ve egzotik portakal kokusu fresh fresh misler gibi
hepsinden tekrar alırım ama en çok bundan 2 tane alırım 😁👌
💗Dream like a Unicorn
-İşte asıl serinin baş kahramanı :)
Unicorn delisi birçok kişi var biliyorum. Ambalaj olarak en çok ilgi çeken ve kokusu en merak edilen sanırım bu çeşidi.
Tam da tahmin ettiğiniz ve bayılacağınız bir koku çıkmış ortaya onu söylemeyelim. İçerisinde ylang ylang var demem sanırım yeterli .
Ayrıca bergamot ve sümbülde yanına eklenince misler gibi çiçek kokusu çıkmış ortaya  2. en favorimde kesinlikle bu çeşidi.👍
Şimdi deodorantların dip notlarına geçecek olursam
İçerisinde alüminyum yok . Bu kocaman bir güven konusu.👏
Kalıcılıkları diğer  deodorantlar arasında gayet başarılı buldum.
Keşke sınırlı üretim olmasalardı .
Belki talepler çok olursa üretimler normal şekle geçer.
inşallah :)
Sizin deneme fırsatınız oldu mu ? Nasıl buldunuz ? En çok hangisini beğendiniz?
merak ediyorum . Bu arada kısa bir süreliğine 2 adet deodorant alımına tatlı unicorn defter hediye ! haberiniz olsun 😇
Yeni keşiflerde buluşmak üzere keyifle kalın !
Gizmo💋




8 yorum:

  1. Bu seriyi nereden aldınız? Nasıl ulaşabilirim? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. set şeklinde satılmıyor ama urunlere gratis ve watsonslardan ulaşabilirsiniz sevgili adaşım :)

      Sil
  2. Bende su an flamingo var ve cidden kokusu harika. Hepsini tek tek almak yerine setten almak istiyorum hem de not defteri varmış 😍 siz nereden aldınız acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben alalı çok oldu malesef :) sanırım şuan not defteri hediyesi kalktı :/

      Sil
    2. Ama nereden aldınız bari onu söyleyin belki vardır...

      Sil
    3. Ama nereden aldınız bari onu söyleyin belki vardır...

      Sil