Sayfalar

16 Eylül 2017 Cumartesi

Sebamed Fresh Deodorant Sprey Deneyimlerim 👈

Uzun bir sessizlikten sonra tekrar merhaba :)
Bir süre internet yokluğundan dolayı  blogta yazı paylaşamadım malesef.
Ama tekrardan geldim kavuştum size😙
Bugün de yine başlıktan anlaşılan konuyu yazacağım.





Sebamed Fresh deodorant sprey alüminyumsuz. 😉
Hadi inceleyelim ;


Bakım meraklıları arasında ''alüminyumsuz deodorant'' arayışı içinde olan çok fazla kişide var biliyorum. Bunlardan biri de benim.
Ama hem zararlı maddeler bulundurmayıp hemde işini hakkıyla yapmalı bir ürün bence.
Bu ürüne gelirsek sanırım ben pek sevemedım.
Sevilmemesinin büyük bir nedeni teri önlemiyor ve koku problemine de maske olmuyor.
Sebamed deodorant spreyi yoğun bir koruma ve önleme amacıyla edinmenizi önermem çünkü  bu beklentiylehayal kırıklığına uğramanız kaçınılmaz olur.
Ter kokusunu önlemede asla iyi bir yardımcı değil.
Teri de önlemiyor.👎
Ben aşırı  ter problemi yaşayan biri değilim ama en azından kendimi güvende hissedip ürün bana o temizlik hissini vermeli.
Bu ürün onuda yapmadı. Kokusunu da malesef hiç sevemedim bulaşık deterjanın limonlusu gibi kokuyor. Eğer işlevini yapsaydı kokusu belki gözardı edilebilirdi.
İndirim döneminde migrostan 18 lira gibi bi fiyata almıştım.
Üzülerek fiyatını hak etmediğini söylemek zorundayım.
Aranızda eminim benim gibi düşünenler vardır.
Hala alüminyum alkol vs içermeyen deodorant ve roll-on arayışlarım devam ediyor.
En yakın zamanda keşfettiğim an sizinle tekrar paylaşacağım.
yeni yazılarda görüşmek üzere. . .
Sevgiler 
Gizmo💋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder