Sayfalar

22 Eylül 2017 Cuma

ÇÖREOTU YAĞI SABUNU MUCİZELERİ ❤

😊Herkese hello ! 
Ben yavaş yavaş bu blog işine ısınmaya başladım .
fırsat buldukça yeni konularla burayı boşlamadan devam edeyim istiyorum.
Olurda zaman bulamadığım vakitler olursa yokluğumda yazıları çevirir çevirir okursunuz.
Mutlaka işinize yarar bişeyler bulursunuz diye düşünüyorum 😁💖
Gelelim bugün yine  niye geldim buraya?
 Hayvan dostu 🐱🐰🐭

Kadınların ekonomisinin yararlı markası diye bahsettiğim Farmasinin Çörekotu yağı bulunan sabunu keşfettim tabi kendisiyle birlikte birçok faydasını da bulmuş oldum biraz onlar üzerinde duralım dedim . ( Öğretmen edasıyla konuşma tarzıma bayılıyorum ) 😅



Her zaman yaptığım gibi görselleri hemen bırakıyorum 😏😊
Şimdi gelelim biraz faydalarına ;
 💬 İltihaplı yaralara, egzamaya ve tüm cilt hastalıklarına iyi gelmekte olduğu bilinmektedir. 
💬Bunun yanı sıra kepeğe ve saç dökülmesine iyi geldiği doktorlar tarafından onaylanmıştır. (hepimizin sorunu kepek)
 İçerisinde hiç bir kimyasal madde bulunmayan bu şifa ilacı cilt ve deri hastalıkları için mükemmel bir çözümdür. İnsan vücuduna hiç bir yan etkisi bulunmayan çörek otu sabunu doktorlar tarafından onaylanmış bir şifa bitkisidir. Gibi  bilgiler buldum özellikle yan etkisi olmaması açısından sizinle paylaşmak istedim 
Bu arada sabunun bir kokusu var nasıl güzel hani hamam edasıyla yapılan bir yere koyduğunuzda misler gibi sabun kokusu gelir ya aynen öyle kokuyor . Hııı Sabun kokusu diyince burnu sızlatan sabun kokusundan bahsetmıyorum gayet rahatlatıcı bir koku 😊👌
👌
Bakalım daha başka neler bulmuşum faydalarında 
aa bunu mutlaka dikkat çekerek yazmam lazım hani koltuk kararmaları oluyor ya 
ona faydası aşırı var hemen not alın bu konudan şikayetçi bir çok takipçim var biliyorum 😉
  • Ayakta bulunan yaraları temizler ve iyileşmesine yardımcı olur.
  • Egzama sorunu yaşayanlar için faydalıdır.
  • Deri sorunları için mikrop öldürücü bir özelliğe sahiptir.
  • Ayak yaralarını temizler ve cildi besleyerek iyileşme sürecine yardımcı olur.
  • Saç beyazlaması şikayeti olanlar için mükemmel bir çözümdür. Saç beyazlamasını önler ve saç dökülmesini ortadan kaldırır.
  • Alerji şikayeti olanlar için çörek otu sabunu etkili bir çözümdür.
  • Vücutta bulunan siyahlığı giderir.
  • Nezle ve hapşırma gibi alerjinin yaygın olduğu belirtileri azaltır ve iyileşmeye katkı sağlar.
  • Cildimizde oluşmuş sivilcelerin hızlı iyileşmesinde etkili bir çözümdür.
  • Vücudumuzda oluşabilecek deri hastalıklarını önceden önleyebilecek bir özelliğe sahiptir.
İşte benim bulduğum faydaları bunlar saç dökülmesi , sivilce , kararmalar ve alerjik sebeplerle ilgili faydası benim en çok dikkatimi çeken yararlarıydı 👍💓
Sizin neler dikkatinizi çekti ?
Ya da kullandıysanız ne gibi faydalarını gördünüz yazarsanız çok sevinirim. 😊
Farmasi ürünlerine instagram hesabı : altin_mudur_fehime_  olan hesaptan ulaşabilirsiniz gayet güvenilir.
not:  Bu arada benimde instagram hesabıma yandaki kısımdan tık tık gelmeyi unutmayın 😉
Yeni yazılarda kavuşmak üzere !
sevgiler 💋
Gizmo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder