Sayfalar

16 Kasım 2017 Perşembe

💙💙Catherine Arley Ürünlerini İnceliyorum💙💙




Yine başım çatlıyor 😓
Havada biraz değişik depresyon hallerinde ama ben değilim tüm olumsuzluklara rağmen çıtımı çıkarmadan pozitif bir şekilde yazıma yazmaya geldim 👍
Hoşgeldiim dimi ? 
iyi ki geldim ve iyi ki varım.
😉
Tabiki sizde öyle . Hayatın güzel olma sebebi biziz unutmayın 😘
Ayy ne anlatacaktım ben kafa kalmadı ki !!
Hı hatırladım Catherine arley ürünlerini. Bu marka taaaa anneciğimin makyaj yaptığı zamanlarda gözüme hep çarpıyordu hatta ilkokuldayken annem işte olduğu zamanlarda çaktırmadan gidip pudrasını yüzüme sürüp sürüp dururdum geldiğinde Gizem yüzüne ne yaptın sen dediğinde yorumsuz bakardım öyle kedi gibi suratına . Yani benim tanışmamda küçüklüğüme dayanıyor bakmayın 😂
Liseye geçince de ilk heves makyaj malzemeleri alırdım ozamanda cahilim ne bileyim markaları gider annemin catherine arley malzemeleri kağıda not eder aynıları isterdim kozmetik dükkanlarında😎💓 Şimdi yaş Kemale erince bilinçli gidip en güzel ürünlerini kapıyorum halada pudrasından vazgeçemedim ne yalan söyliyim 😇 Şimdi elimdeki ürünlerini sizle paylaşmaya geldim hadi başlıyoruz

En sevdiğim paletiyle başlayalım ozaman 5 renk bulunan çok yumuşak dokulu pigmentasyonu gayet  başarılı bi palet azcık tozutuyor sadece ama artık en pahalı markanın farları bile tozutuma yaparken bu gözardı edilecek bir durum😉
Özellikle bordo renk ve onun sağındaki renkle öyle makyajlar çıkıyor ki aklınız durur. Bu arada paletin numarası 08


Offf birde silver serisi çıkarmış ayna gibi yıldız gibi parlıyorsunuz. İçerisinde gerçek gümüş tozu bulunuyor. Çok fazla renk seçeneği var ama tabiki takipçilerim bilir benim favorilerim bronz gibi ve ayna gibi yansıyan renkler oldu.
Güneş ışığı olsun yapay ışık olsun ikisinde de pırıl pırıl parlıyorsunuz. Hani çuvalla paralar döküp ayna görüntüsü oluşturan ojeler yaptırıyorlar yani hiç onla uğraşmayın bu seri size o havayı veriyor. Simli ojeler gibi zorda çıkmıyor en çok sevindiğim konu oldu çünkü sık sık sürüyorum beni zorlamıyor.


                                          
Bende olan diğer bi ürün yine 90'lılar bilir sakız kokusu nasıl güzelir burnumuza hıı işte öyle kokan likit mat ruju.
Güzel bir gül kurusu diye tabir edebilirim. Her mat ruj gibi lip balm uygulamazsanız biraz kurutuyor ama lip balm sürüp uygularsanız dudağa resmen mühürlenip kurutmadan saatlerce kalıyor hatta beni çıkarırken zorluyor o kadar kalıcı.😅😅💪

Ve bendeki son ikili aydınlatıcı ile fazla uyuşamadık ama neden derseniz pembemsi bir aydınlatıcı bileğimde star gibi parlıyor müthiş ama benim cildimle uyuşmadı malesef ben esmere yakın olduğum için çok sırıttı ama açık tenlilere çok yakışır. Sanırım benimde diğer bronz olan aydınlatıcısını almam gerekecek bu renk bana cıık olmadı 😒
Ama baz için aynısını söyleyemicem acayip güzel o kadar güzel bi his yaratıyor kadife gibi pürüzsüz ahh diyorum buna gerek kalmadan böyle olsa ya hep cildimiz baz çok başarılı sayın okuyucular😍😍😁
Benim catherine arley markasıyla olan aşkım bu şekildeydi ara ara böyle bir markanın elimde olan ürünlerini toplu bir şekilde sizlere yazacağım.
Ayrıca instagram sayfamda da konusuyoruz haberleşiyoruz ürünlerle ilgili orayada bakmayı unutmayın. Catherine Arley online satışta yapıyor aklınızda bulunsun ordan da ürünlere bakabilirsiniz.
                                         Güzel kalın , görüşelim.
                                  
                                         Gizmo .💋

2 yorum:

  1. Gençliğimizde bir iki marka vardı ve Catherine Arley herkeste bulunan bir markaydı ürünlerini severim yeni çıkanlarda inan ondaki tadı bulamıyorum ah eski günler

    YanıtlaSil