Sayfalar

20 Kasım 2017 Pazartesi

Norm Bitkisel Makyaj Temizleme Mendili İnceleme 👀

💗
Herkese yeniden merhaba
 Tam gaz ! aşkla , zevkle, sevinçle peş peşe blog yazıları yazmaya devam.
Bugün yine bir yeni deneyimle geldim . Hemen başlıyorum ; 
Norm bitkisel markasının Homm Cosmetic diye geçen makyaj temizleme mendilini de denedim bu ay. 
Dener denemez de sizinle paylaşmak istedim. 
Yine her zamanki  gibi gelsin önce görsel 😉

Nemlendirici etkili olan çeşidi bendeki. İçerisinde 20 adet var.
Bazen makyajımı çıkarmakta üşendiğim zamanlarda ya da bir yerde konaklamak zorunda kalırsam makyaj temizleme mendili kurtarıcım oluyor.
Bana göre  kullanım alanı genelde yüzümü su ve yıkama jeli yıkamadan önce , makyajın kabasını almak için.
Ya da dışardayken okuldan, işten gezmeden spor salonuna vs geçtiğimiz zaman orada teferruatlı bir temizlik yapamayacağımız için pratik bir seçenek oluyor.
Fakat şu uyarıyı da yapmam gerek kesinlikle makyajı herhangi bir temizleme mendiliyle silip '''hıh yüzüm temizlendi'' demeyin.
Derinlemesine bir temizleme zaten bu ürünlerle asla olamaz.
Makyajı sadece siler asla temizlemez.
Bu ürüne gelecek olursam şuana kadar kullandıklarım içinde sevdiğim bir ürün oldu diyebilirim.
Kullandıklarım içinde diyorum çünkü daha pahalı ve çok daha iyileri mutlaka vardır  ama benim bu zamana kadar kendi kullandıklarım arasında başarılı buldum.
Islaklığının güzel olmasının yanında, fazla uğraştırmadan makyajın büyük çoğunluğunu çıkardı. Daha ıslak olanını kullanmıştım ancak temizleme de maalesef yarısı kadar  bile iş görmemişti.
Makyaj temizleme mendilinden fazla ne beklenir ki demeyin , sadece makyaj temizleme mendilleriyle makyajını temizleyip yaşayan insanlar var , onların yaptıkları ne kadar doğru tabi tartışma konusu.
Bu ürün dediğim gibi temizleme imkanı olmayan yerlerde yada kabasını alma olaylarında çok başarılı buldum. Sadece kokusunu sevemedim biraz alkol kokusu gibi yoğun bi koku hissettim ama o da kalıcı değil uçuyor ama yine koku hassiyeti olanlar açısından söylemem gerekti.
Benim şimdilik ürün hakkındaki yorumlarım bu kadardı. 
incelemek isterseniz 
bu adresten bakabilirsiniz.
Yeni yazılarda buluşalım.
Gizmo💋

2 yorum: