Sayfalar

28 Kasım 2017 Salı

NİVEA 1 DAKİKA URBAN DETOX MASKE🍃🍃🌿

🍀
 Danla Bilic edasıyla Hellöööö  😅

Tam tembel işi bir maskeyle geldim . Yalnız cildiniz kuruysa bu yazımı dikkate almayınız ❌

Şuan ki yazım benim gibi karma ve yağlı ciltlerin için yazılmıştır . Önemle duyurur ve onları aramızda görmekten mutluluk duyarım 😄😄
🍃🍃
Bu kadar muziplik yeter deyip hemen konuma geçiyorum başlıktan da anlaşıldığı üzere maske niveanın 1 dakikada detoks etkisi yapan maskesi. Önce gelsin görseller ;


  
🍃🍃 Bu elimde gördüğünüz maske oluyor tembel işi adını verdiğim .

🌿Nivea 1 Dakika Urban Detox Maske; tüm seride olduğu gibi  yani bende gece ve gündüz kremide var onları da ayrı bi yazıda inceleyeceğim yeşil renkli ambalaj tasarımında ve 75 ml’lik bir  tüpte bulunuyor. İçeriğinde Beyaz Kil ve Manolya Özü bulunan bu maske kokusu klasik nivea kokusu gibi ;
  • Cilde detox yaparak zararlı çevresel etkileri azaltmayı,
  • Ölü cilt hücrelerinden arındırıp daha derin bir temizlik sağlamayı,
  • Cildi arındırarak görünümü düzeltmeyi ve cilt tonunu desteklemeyi vaat ediyor.                             

    Yeni NIVEA Urban Skin Bakım Serisi, şehir hayatının olumsuz etkilerine karşı cildin korunmasına ve kendini savunmasına yardımcı olur.                      Şehir stresi, hava kirliliği, makyaj ve UV ışınları gibi etkilere karşı cildi savunur ve nemlendirir!                                                                                      Gibi yazılar yazıyor üzerinde bende bu vaatlerine hak veriyorum. Ve şimdi kendi tecrübelerime geçiyorum 😉


Eğer kuru ve çok hassas bir cilde sahipseniz size önermem maske cildi kurutmuyor ama kuru cildi sızlatabilir diye düşünüyorum. Çünkü olurda maske 1 dakikayı geçti mi !!
wuwwww yakmaya sızlatmaya başlıyor bu da kuru ciltler bana göre çok hassas olduğu için işini görmeyecektir.

Yapısı biraz yoğun , kokusu çok çok güzel.
İçerisinde hafif peeling tanecikleri gibi partiküller var.
Bu maskeyi de uyguladıktan sonra 1 dakika kadar beklettikten sonra cildimi ılık suyla duruluyorum. Ama dediğim gibi karma ve yağlı ciltli olsanız bile sakın daha çok etkisini göstersin diye düşünüp 1 dakikadan fazla bekletmeyin aynı yanma o zaman sizde de olacaktır. Çünkü çok çok etkili bir maske.
Cildimi ölü deriden arındırıp ferahlatıyor. Ben en çok o ferahlatma hissini seviyorum. 🙂Yüzümde gereksiz bir kuruluk problemine de yol açmadı aksine kurutmadan nemli bile hissettirdi. 
Benim karmadan yağlıya dönük aşırı hassas cildimde herhangi bir sivilce yada iritasyon problemine de yol açmadı. 
Başlarda her gün kullandım akşam yatmadan önce ama artık gün aşırı devam ettiriyorum.
Cildime yaptığı detoks etkisini inanin hissettim.
Arınmış bir cilt olduğunu gözlemledim ve gözeneklerimde de küçülme gözlemledim.
Gerçekten dediği gibi cilt görünümünü düzeltip cilt tonumu eşitleyip güzelleştirdi.
Ne yalan söyleyeyim başta 1 dakika 1 maske ne kadar etki eder ki ?
 diye önyargıda bulundum çünkü çoğu maskeyı 30 dakika bekletsek bile faydasını göremezken dedim.
Sevgili nivea beni okuyorsan 😅
bu önyargım için senden çok özür dilerim.
Bundan sonra canımsın başımın tacısın💎👑
Piyasadan kalkmadığı sürece artık hep alacağım ürünler arasında .
Çok pahalı bir üründe değil 20 lira gibi fiyatı var.
Migros indirimlerinde zaten daha düşer bilirsiniz.😄
İlerleyen günlerde diğer seriyi anlatacağım.
Güzel kalın.
Gizmo💋


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder