Sayfalar

3 Ocak 2018 Çarşamba

Nivea Urban Skin Bakım Serisi İnceleme🌿🍃

🌿🍃
Herkese merhaba :)
Nivea sürekli yeni ürünler çıkarıp bizi cezbetmeye devam ediyor. Bu seri uzun zamandır yaklaşık 2 aydır falan benimle , ürünleri 1 hafta kullanıp hemen yazmak istemedim detaylı şekilde iyice kullanıp fikirlerim oluşsun öyle yazayım dedim. 

Artık hazırım 😊



Bu seri şehir hayatının stresi, tozu, kiri, UV ışınları, hava değişimi gibi etmenlere karşı cildimizi koruyarak bakım yapan gündüz kremi, gece kremi ve 1 dakikada detoks maskesinden oluşuyor.
Maskeyi anlatmayacağım çünkü daha önce uzun uzun başka bir blog yazımda anlatmıştım.

 Maskeyle ilgili yazdığım blog yazımı okumak isterseniz 1 dakikada maske ! buraya tıklayarak o yazıma ulaşabilirsiniz.



 Önce gündüz kremiyle başlayayım ;
Gündüz kremi; Hyaluronik Asit, Antioksidan ve Yeşil Çay özü içeriyor. SPF 20 ile güneş ışınlarından koruyor.
Kremler 50 ml. kavanozdalar. Ambalajları gibi kendileri de yeşil renk. Tonları birbirlerine çok benziyor. 
Kokusu fresh, kıvamı jel gibi hafif ve sürülmesi çok rahat. 
Az miktarda  kremi kolayca tüm yüzünüze yedirebiliyorsunuz. Hızlı emiliyor, ağırlık hissi  ve yapış yapış bir his yapmıyor
Nem vaadini kesinlikle gerçekleştiriyor. Sağlıklı ve pürüzsüz neme çok güzel doymuş bir görünüm veriyor.


Gece kremi de; Hyaluronik Asit, Antioksidan ve Yeşil Çay özür içeriyor. Her gece cildin detoks yapmasını sağlıyor.
 Ertesi gün sağlıklı bir görünüm ile uyanmayı sağlıyor.
Ayrıca kremler 48 saat nem veriyor.
Hafif yapılı olduğundan tüm cilt tiplerinin rahatlıkla kullanabileceğini düşünüyorum. Hiç yağlandırmadı.
 İkisi birlikte nemlendirme konusunda çok iyi iş çıkartıyor. Ben zaten bir ürünün serisi var ise o şekilde kullanmayı her zaman daha çok tercih etmişimdir.
Bir bütünlük olunca etkisi daha da hissedilir oluyor.
Bir nivea sever olarak ben  bu seriyi oldukça sevdim ve beni etkileriyle şaşırttı .
Arada değişik ürünler deneme dışında bu seriyi düzenli şekilde alıp kullanmaya devam edeceğim ürünler oldu.
Sizde bu aralar yağlandırmayan ama hemen emilip güzelde nem veren bişeyler arıyorsanız 
bu ürünler sizi kurtaracaktır.
yeni yazılarda kavuşmak üzere.
Gizmo💋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder