Sayfalar

29 Ocak 2018 Pazartesi

DR.SAVON ŞAMPUAN HAKKINDA FİKİRLERİM💦

💦 Merhaba canım ailem 
Uzun zamandır yeni bir şampuan denemesi yapmamıştık öyle değil mi? Daha doğrusu ben bu anlatacağım şampuanı yaklaşık 3-4 ay önce deneyimledim ama bende bazı eksileri olunca acaba ondan kaynaklı mı diyerek biraz daha ara verip tekrar kullanıp sizinle öyle paylaşmaya karar verdim.

Bu şampuan markasının en önemli özelliği kişiselleştirilmiş şampuan olması yani şöyle; 
Sitesine girdiğinizde sizi saçınızla ilgili bir anket karşılıyor. Oraya saçınızın özelliklerini girerek bir saç profili oluşturuyorsunuz. Yani saçınızın dönemsel ihtiyacına göre içeriğini kendiniz belirleyebiliyorsunuz. Çünkü saçlarımız belli zamanlarda hacim, belli zamanlarda dökülme, belli zamanlarda da kuruma ya da yağlanma problemi yaşıyor.

Saçınızın özelliklerine göre sorunlarınızı ankette işaretledikten sonra sizin için şampuan hazırlanıyor ve o sorunları giderecek olan küçük şişeler çıkıyor.
Ve siz o şişeleri şampuan şişenize döküp şişeyi çalkalıyorsunuz ve şampuanınız hazır.
Sles,Sls, Paraben,Boya,Tuz bulunmuyor. Hayvansal madde içermiyor. Şampuanın sadece temizleyiciden oluşan taban fiyatı 30 lira. Bu rakamın üstüne seçtiğiniz özelliğe göre fiyat eklemesi yapılıyor. 1 – 5 arası özellik seçebiliyorsunuz. 


Bende etkileri şu şekilde oldu saçlarımı çok çok güzel parlatıp yumuşattı . Bu ürünü kullanırken başka ürünler kullanmadım ki etkisini iyice hissedeyim . 
Dökülme için biraz azalttı diyebilirim.
Ama tamamen durdurmadı.
Bu üründe herkeste olacak diye bişey yok ama benim saç diplerimde sivilcelenmeler yaptı neden olduğunu asla anlayamadım. Şampuana bi süre ara verdim acaba başka bişeyden mi oldu diye ama şampuanı kesince sivilcelerimde yavaş yavaş geçti ve artık çıkmadı. 
Neden bu şampuan onu yaptı hiç bilmiyorum kullanan çoğu kişide deneyimlerini okuduğumda hiç kimsede böyle bi sorun olmamış belki de bende dönemsel olan bişeydi bilemiyorum ama yumuşatmasına gerçekten aşık oldum
Sizde saç sorunlarınıza yönelik şampuanınızı kendiniz oluşturmak isterseniz bu ürüne bakabilirsiniz.
şurdan bakabilirsiniz /www.drsavon.com
saçlarınız sert, fırça gibiyse mutlaka alıp denemelisiniz o yönden etkisi çok çok güzel
Yeniden görüşmek üzere.
Gizmo💋


2 yorum: