Sayfalar

15 Ocak 2018 Pazartesi

Krauterhof Aloevera Jel 🌿

🌿
Merhaba bal damlalarım 
Yine ürün denemelerinin yeni bir yazısıyla karşınızdayım 😊
Krauterhof Aloe Vera Jel.
 Krauterhof markası Alman menşeili bir marka,
cilt bakım ürünlerinden tutun da sağlık ve vücut ürünlerine kadar oldukça geniş bir ürün skalası mevcut. Benimde çok merak ettiğim bir markaydı çünkü oldukça ürünleri popüler.
Ürünlerinin kalitesinin çok beğenildiğini bildiğim dışında benim için en önemlisi ise hayvanlar üzerinde deney yapmamaları.👏👏👏
Peki ben bu markanın hangi ürünüyle tanıştım ?
Tabiki aloe vera jeli. Ben normalde evde de aloe vera bitkisi yetiştiren biriyim.
Yaram, berem yada sivilce lekelerim olsun ilk hemen aloe vere çiçeğime koşuyordum.
 Devamlı bitkiyi kırmak yerine biraz tembel işine kaçıp hazır olanını denemeye başladım 😉
Aloe Vera son yıllarda hayatımıza sağlam bir giriş yapan bitkilerden. Resmen her derde deva.
Evinizde yoksa mutlaka aloe vera bitkisi almanızı öneririm🌿

%96 Aloe Vera özü içeren Krauterhof'a ait bu jel kokusuz denilecek ve yeşil renkte bir ürün. Jel formunda olmasında dolayı ilk sürüldüğünde hafif bir yapış yapış his bırakıyor. ancak vücut jeli emdiğinde bu his de gidiyor.

Gelelim bu kremin kullanıldığı yerler ve özelliklerine;

- Güneş sonrası cildinizi tüm özelliklerinden dolayı anında ferahlatıp, uzun süreli nemlenme ve koruma sağlıyor.
- Cildi güzelce besleyip , pürüzsüzleştiriyor
- Epilasyon ya da traş sonrası tahriş olan bölgelerde kullanabilirsiniz.


- İçeriğindeki hücre yenileyici maddelerden dolayı nemlendirici olarak rahatlıkla kullanabilirsiniz.
Ben genelde vucüt nemlendiricisi olarak kullanıyorum.
Ayrıca bildiğim bazı özelliklerini de yazarsam 
Aloe vera bitkisi doğal tahriş önleyici yanık egzama gibi cilt  hastalıkları , kanser tedavisi anti aging cilt dokusunu sıkılaştırma nemlendirme   hücre yenileme küçük yanıkları güneş yanıklarını iyileştirme ölü derinin cilt gözeneklerini tıkayan kirlerin  atılmasını sağlayarak cilde parlaklık ve nem verme özelliğine de sahip .
 Dediğim gibi bitkisine ulaşamazsanız böyle doğal olarakta hazır olanlardan faydalanabilirsiniz :)
Ürüne senguzelsin.com  adresinden rahatlıkla çok uygun fiyata alabilirsiniz. Nerden alabiliriz diyenler için bu da ufak bir bilgi olsun. 
                               Yeni yazılarda kavuşmak üzere. 
                                           Gizmo💋
                                  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder