Sayfalar

6 Ocak 2018 Cumartesi

COSMANİA SİTESİ DENEYİMLERİM

🌸🌸

Herkese yeniden merhaba :)
Her zaman ürün ya da günlük şeylerden bahsediyordum , bugünde ürün yerine  yeni keşfettiğim bir siteden bahsetmek istedim.
Hadi ozaman hemen başlayalım ; 
Site yine tabiki biz bayanların ilgisini çekecek türden olan cilt bakımı, makyaj, saç bakımı üzerine online alışveriş sitesi.
Bende bu site hakkında ürünlerin paketlemesi vs nasıl bu deneyimlerimi sizinle paylaşmak istedim.
Öncelikle kargo kutusu yukarıda gördüğünüz gibi değişik ve yaratıcı bir kutu olarak geldi.
İp birleşim yerini mühürlemişler bu bana çok değişik ve güzel geldi daha önce görmediğim bir paketleme şekliydi😊


Paketin açılımından başlayarak anlatmaya başlıyorum.
Paketin içinden çok tatlı bir lavanta kesesi çıkıyor.
Kutuyu açar açmaz mis gibi bir koku yayılıyor etrafa. Çok ince düşünülmüş nazik bir davranış olmuş bence.

Ayrıca kutunun içine böyle kırpık kağıtlarla yine hoşluk katmışlardı.
Kısacası ben ürünlerin ulaşması kadar paketlenmesine de önem verdiğim için sitenin bu incelikleri ve ilginç paketlemeleri çok hoşuma gitti.


 Paket dışında kargonun nasıl sağlam gelip gelmediği hakkında da konuşacak olursak paketleme şıklığı gibi çok sağlam korunaklı şekilde de hazırlanmıştı.
Bana 3 adet ürün geldi 3 üründe vakumlu bir poşetin içinde sıkıca kıpırdamadan sağlam durması için güzelce havası alıp vakumlanmıştı.
Benim ürünlerim çok fazla zarar görecek ürünler olmamasına rağmen yinede bu şekilde paketlenmişti.
Sitede onun dışında farlar vs de bulunduğu için çoğu sitede elimize sağlam gelmeden paramparça ulaştığını düşünürsek sitenin bu şekilde paketlemesi çok büyük bir artı oldu bizim için diye düşünüyorum.
Çok fazla yabancı kaliteli ve güzel markalar var sitede özellikle saç bakım ürünlerine  mutlaka göz atmanızı öneririm. Beyu , kerastase , lancome sitede olan bazı markalar .
Kısacası site benim çok hoşuma gittiği için sizinle paylaşmak istedim 😘
siteye bakmak isterseniz ; 
    COSMANİA buraya tık tık yaparak ulaşabilirsiniz.😉
                              Arada sizinle ürünler , günlük rutin hayat dışında yeni keşfettiğim siteleri de paylaşacağım faydalı olacağını düşünüyorum .
                                           Yeni yazılarda görüşmek üzere
                                                   Gizmo 💋

3 yorum:

  1. Paketlemesine, ürünlerin vakumlanmasına ben de bayıldım! Daha önce hiç bu tarz kargo almadım. Sırf bu yüzden bile tercih edilebilir 💗

    www.fullinblog.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çoğu aldığımız ürünler akma, kırılma sorunu yaşıyoruz bu çok güzel paketlenmişti :)

      Sil
  2. cok güzel paketlemişler ürünlerde harika görünüyor güle güle kullan:)

    YanıtlaSil