Sayfalar

19 Ocak 2018 Cuma

FARMASİ BLACK MASK (SİYAH MASKE) İLK İZLENİM

Herkese merhaba
Cilt bakımıyla ilgili bir konuyla yine sizinleyim. Blogta makyaj ürünlerinden çok sanırım cilt bakımı yazılarım daha fazla.

Bugün soyulabilir maskelerden birinden bahsedeceğim. Ben hassas ciltli olduğum için çok fazla o tür maskeleri tercih etmiyorum ama bugün anlatacağım üründen çok memnun kaldığım için anlatmaya geldim 😉

 Siyah maskeler hayatımıza uzun zaman önce girdi ve çok popüler bir hal aldı.
 Aktif karbon, kömür bildiğiniz gibi cildi çok güzel arındıran içerikler. Bir de üzerine siyah noktalara yapışarak yüzeydeki pürüzleri de giderince harika oluyor siyah nokta bantları gibi çekici özelliğinden dolayı .
  Farmasi’nin siyah maskesi de soyulan bir maske ve vaadi hem siyah noktaları, pürüzleri gidermek hem de cildi yumuşatıp, parlak ve sağlıklı göstermek. 

80 ml'lik bir ürün.
İçerisinde aktif karbon ve B3 vitamini bulunuyor. Maskenin kıvamı oldukça yoğun. Kokusuz gibi geldi bana yani koku hassasiyetiniz varsa bu yönünü seversiniz.
 Kurumadan, yani soymadan arındırılması çok zor, ele yapışıyor, kuruyunca soyması çok kolay oluyor hatta iyice kuruduğu için tek hamlede nerdeyse kopmadan çıkardım diyebilirim 😇

Gelelim benim gözlemlerime; kalın bir tabaka halinde burun, alın ve çene bölgeme uyguladım. Yaklaşık 30 dk bekledim, tamamen kuruduktan sonra soyarak maskeyi çıkardım. Yüzümde kalanları ılık su ile duruladım. 
Saç çizginizden ve saçlı derinizden uzak uygulama yapmanızı öneririm. Sonuçta güzel bir çekim gücü var😅
Maske, en güzel parmaklarla uygulanıyor, jel yapısı fırça ile dağıtılmaya pek müsait değil. Maske kuruduktan sonra güçlü bir şekilde temizleme yapıyor, gözeneklerdeki kiri soyulabilen maske üzerinde görmek mümkün. Yüzeydeki siyah noktaların çoğunu çekti👌

Diğer markalarda kullandığım siyah maskelere göre en başarılı bulduğum Farmasinin maskesi oldu.
Özellikle en sorun yaşadığım çene bölgemdeki pütürleri aldı ve pürüzsüz yaptı. Akşam duştan sonra buhardan açılmış gözeneklere uyguladığınızda daha güzel sonuç alacağınızdan da emin olabilirsiniz 😎 Sabah kalktığımda yumuş yumuş temiz ve sağlıklı bir cilt olduğunu daha güzel farkettim 😊
Almak isterseniz farmasinisec bu instagram hesabından güvenilir şekilde sipariş verebilirsiniz.

                                  Yeni yazılarda görüşmek üzere 😉
                                              Gizmo💋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder