Sayfalar

22 Ocak 2018 Pazartesi

Yaşayan YOSUN Tablolar - WALLMOSS 🌾🌿🍁🍂

🌾🌿🍁🍂
Herkese merhaba bal köpüklerim 

Bugün size çok farklı bir keşifle geldim. İlk duyduğumda beni ne kadar şaşırttıysa eminim sizi de o kadar şaşırtacak !😍
Özellikle doğayla alakalı şeyleri seven ve onlarla evine değişik bir hava katmayı sevenler bunu çok sevecektir.
Bahsedeceğim güzel şey tam olarak bu :)
Ortamı farklı gösterip çok şık duran bir tablo .
Gördüğünüz bu tablo  wallmoss markasına ait canlı yosunlarla yapılmış dekoratif bir tablo.
Bakım gerektirmeyen, havayı temizleyen bu güzellikler hakkında size biraz bilgi vermek istiyorum :)




Benim renk olarak tercihim Mosmor Çizgili olan yani bu pembeli - morlu olanı😉
Peki bu tabloların canlı olmak dışında  başka özellikleri neler  derseniz hemen anlatıyorum ; 
🍀BAKIM İHTİYACI YOKTUR

Su,Güneş,Toprak ve Bakıma ihtiyacı yoktur.Çok uzun yıllar ilk günkü tazeliklerini koruyabilmektedir. 

🍀%100 DOĞAL VE CANLI.
İskandinav Ormanların özenle toplanan bitkiler çeşitli tuzlar ile mumyalanmaktadır.

🍀7 - 10 YIL BOYUNCA
Doğru iklim şartlarında 7 - 10 Yıl boyunca yaşamaktadır. Ortamdaki nem oranı %40 ve üzeri olmasına dikkat etmelisiniz yumuşak dokusunu uzun yıllar kaybetmeyecektir.

🍀YANGINA DAYANIKLI
Yanmaya dayanıklı ateşe dirençlidir. ISO 11925-2 uyarınca onaylanmıştır.

🍀HAVA TEMİZLEME
Hava kalitesini yükselterek toksitlerin emilimini sağlamaktadır. Günlük hayatımızda daha sağlıklı ve rahatlatıcı bir ortam sağlamaktadır..  ( en sevdiğim yönlerinden biri bu 😊 )

🍀TOZA DAYANIKLI
Anti-statik olduğundan toz çekmezler.Aynı zamanda besin değeri oluşturmadıklarından böcek ve patojenleri bünyelerinde barındırmazlar.

🍀HİPOALERJENİK
Zehirli ve tehlikeli kimyasalları içermez.! Çevre dostu doğal bir malzeme ve Anti Alerjiktir

Bu canlı tabloların birçok farklı çeşit ve renkleri var :)
Ben instagram sayesinde kendilerini keşfettim sizde ister instagram sayfalarından  👉wallmoss isterseniz de 👉 zet.com '
dan buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. 
Hem kendiniz için hem de sevdikleriniz için çok farklı bir hediye seçeneği olacağını düşündüğüm için sizinle paylaşmak istedim .
💛Üstelikte unısex bir ürün olduğu için herkese hitap ediyor  bence😊

 Hani sevgililer günü falanda geliyor ya da  arkadaşınızın ofisine belki değişik bir hediye seçeneği olabilir  😉
                    💖 Umarım yazımı beğenmişsinizdir yeni keşiflerde buluşalım 😊
                                                              Gizmo💋
                    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder