Sayfalar

25 Ocak 2018 Perşembe

New Well Makeup Ürünlerini Denedim !

🌸🌸

Herkese merhaba
Bu yazımda çok sevildiğini anladığım bir yazıyla geldim :)
Bundan sonra sık sık bir markanın bir kaç ürününü bir araya getirip ürünler hakkında yorumlarımı yazacağım 😉
Bugün bahsedeceğim marka new well makeup  markası💅💄
İlk olarak en çok sevdiğim aydınlatıcısından bahsetmek 
istiyorum 😊 



 


Öncelikle ambalajından bahsetmem gerekirse bütün palet tarzı ürünlerinin kapak resimlerinin hastasıyım diyebilirim. Hepsinde böyle tatlı tatlı kadın resimleri var.😇
Ve böyle olunca gerçekten benim için ürünün albenisi de artıyor . Peki ya ürünün yapısı ? 

Uygun fiyatlı ve başarılı aydınlatıcılarımız arasına kesinlikle bunu da eklemeliyiz. Ben ekledim bile. 
Kalıcılığı beni çok şaşırttı. Elmacık kemiklerimin üstüne, burun üstüne ve üst dudak kısmına uyguluyorum gerçekten muazzam. Bileğimde de umarım nasıl durduğunu yansıtabilmişimdir 😊 Sim sim asla durmuyor cildi çok güzel canlı ve sağlıklı gösteriyor. Ve siz silmeden de yüzünüzden uçup gitmiyor bundan sonra elimin sık sık gideceği ürünler arasında artık kendisi 💙💚
 


Gelelim fondötene :)
Yalnız onu kolumda rengini göstermeyi unutmuşum ben bu yazıyı da akşam yazdığım için gün ışığı gitti  çekip ekleyemedim.  
Artık idare edin zaten bence burda önemli olan rengi değil yapısının ve kalıcığının nasıl olduğunu size anlatmam :)
Cilt kusurlarını örtme konusunda bu üründe başarılı çıktı. Daha önce kullandığım fondötenler biraz bana farklı geldi farkı şöyle cilde süngerle uyguladığınız an fondöten cilde resmen mühürleniyor sıkıca cilde yapışıyor sanki ama bu beğenmediğim anlamında değil cilde sıkıca tutunuşu değişik ve güzel geldi bana. Yoğun kapatıcılığından dolayı ağırlık yapar diye düşündüm ama hiçte öyle olmadı gayet doğal durdu ve benim için en önemlisi en dikkat ettiğim kısım sivilce yapmaması oldu. Benim genelde bir gün fondöten uyguladıysam ertesi günü mutlaka bir sivilce çıkarırım 💥

Ve son bahsedeceğim ürünleri ise likit mat rujları.
Yapıları hafif ama her likt mat ruj gibi az biraz kurutma yapabiliyor oyüzden öncesinde bir lip balm sürmeniz de yarar var onun dışında renk seçenekleri bu üründe de oldukça fazla.
İşin özü en beğendiğim üründen başlayarak sıralama olarak denediğim ürünlerini sizinle paylaşmak istedim.
Üstünü çizerek söylüyorum özellikle aydınlatıcısına bakmanızı  öneririm.😉😉💝
Benim bu marka hakkında anlatacaklarım bu kadardı.
Umarım beğenmişsinizdir.
Yeni yazılarda kavuşalım.
Gizmo💋


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder