Sayfalar

11 Ocak 2018 Perşembe

Body Cology Markasını Denedim !

 Herkese merhaba bugün sizlerle yine yeni denediğim bir marka olan body cology markasını konuşalım istedim.
Ben deki runaway heart serisi vücut spreyi ve vücut losyonu :)

Vücut spreyinden başlayacak olursak epeyi bereketli bir boy bendeki 237 ml.
Bu seri Ahududu, limonlu sorbe ve misk kokularını barındırıyor.
Özellikle şekerli kokuları seviyorsanız bu seri tam sizlik ama yok ağır gelir derseniz başka kokularına bakmanızı tavsiye ederim. 
Kışın parfümlere ağırlık versekte  yaz ayları geldikçe ağır parfümler yerine bu tarz hafif,  ve gün içinde taze kokular daha pratik ve kullanışlı oluyor.

Oldukça genç, cıvıl cıvıl, tatlı ve aynı zamanda da sevimli bir koku.

Fiyatları da inanılmaz uygun mesela bendeki bu boy http://www.tirassepetim.com/runaway-heart-vucut-spreyi-237ml sitesinde 29 lira gibi bir fiyatı var.
Gelelim serinin bir diğer ürünü olan vücut losyonuna .
Vücut spreylerine ne kadar yazın ağırlık veriyorsak sanırım vücut losyonlarına da tam tersi kışın daha çok ağırlık veriyoruz.
Çünkü soğuktan daha da cildimiz kurumaya pul pul bir görünüme bürünüyor. O yüzden ben tembellik etmeyip elimden geldikçe kullanıyorum.

Yine bu losyonda aynı seriden olduğu için şekerli bir kokuya sahip. İkisi birlikte kullanılınca gerçekten kokusunun kalıcılığı uzun saatler kendini hissettiriyor.
Hemen emilsin istiyorsanız ve aynı zamanda da mis gibi kokmak istiyorsanız bu ürüne bayılırsınız 😀


Kalıcı ama hafif bir  koku  ve hemen emilen vücut losyonu arıyorsanız bu markaya bakabilirsiniz.
Bu koku ve bunun gibi daha birçok koku çeşidi için tirassepetim.com sayfasına göz atabilirsiniz. 
                                       Benim şimdilik bahsedeceklerim bu kadardı.
                                                     Yeniden görüşmek üzere.
                                                                 Gizmo💋

2 yorum: