Sayfalar

1 Şubat 2018 Perşembe

Rosella Markası - Gül Ürünleri🌹🌹


🌹

Herkese merhaba daha öncede bahsettiğim gibi bir markanın elimde olan bir kaç ürününü bir araya getirip sizin için o markanın ürünleri hakkında yazı yazacağımı söylemiştim 🌹🌹😊
Bugünde güllü ürünleri bulunan rosella markasını toplayıp geldim sizin için. Bu markayla instagram sayesinde tanıştım ve iyi ki tanışmışım. 
Benim doğal gül ürünlerine ne kadar aşık olduğumu bilmeyen yok😎
Önce markadan bahsedecek olursam ıspartanın meşhur güzel güllerinden elde edilmiş doğal ürünler bu açıdan içimde çok ferah :)

Önce tabi ki her evde bence olması gereken ve benim devamlı sizlere tavsiye ettiğim içerisinde alkol içermemesinden ve cildinize zarar vermemesi açısından doğal tonik olarak gül suyunu kullanmanız.
  • Gül suyu düzenli kullanımda cildin fazla yağ üretimine engel olur,
  • Cildi nemli ve yumuşak tutar,
  • Antiseptik özelliği ile bakteri oluşumunu engeller ve yayılmalarını önler,
  • Hassas ciltler için içinde alkol bulunmadığından harika bir toniktir 😉
  • Kızarık ciltleri yatıştırır,
  • Peeling sonrası oluşan gerginliği,kuruluğu ve kaşıntıyı alır,
  • Gözeneklerin uzun süre temiz kalmasın ve sıkılaşmasına yardımcı olur.
  • Cildin alt katmanlarına inerek oluşan yağ ve kiri temizler tekrar oluşmasını önler.
  • Cilt lekelerini zamanla açar ve daha berrak bir cilt rengine kavuşmanıza yardımcı olur.
Ben düzenli şekilde gül suyunu kullandığımda burada yazan çoğu etkiyi cildimde gözlemledim sizde düzenli kullandığınızda cildinizde eminim o farkı göreceksiniz😊

Bikaç ürününü anlatacağım ama en aşkla kullandığım  ürününü ve ilk defa böyle bir krem kullandığımı size anlatmam gerek.
Yoğun bakım kremi yine rosella markasına ait. Bu kremi aslında uzun uzun instagram hikayemde anlattım ama burada da paylaşmasam olmaz. Krem en başta da dediğim gibi yoğun bir krem ama asla ciltte ağırlık yapmıyor emildiği an size çok çok neme doymuş harika bir cilt kalıyor . Kuru ciltler olsun, karma , yağlı olsun hiç farketmez her cilt tipi için harika.
Kremin içerisinde Yeşil ve kırmızı tanecikler var ilk  gördüğümde biraz acaba ? dedim ama o topçuklar aslında işin sırrıymış 👌 Bu topçuklar provitamin b5 ve E vitaminiymiş.
Sürdüğünüz an patlayarak dağılıyor ve e vitamini sayesinde cilde daha çabuk etki ediyor.
Cildi çok güzel onaran, besleyen , yoğun nem veren ve canlı gösteren bir krem daha önce sanırım ne pahalı ne de uygun fiyatlı hiç bir üründe kullanmamıştım 👏👏👌👌👌 Ayrıca gece uyumadan  sürdüğünüzde sabah makyaja hazır ışıl ışıl bir cilt hazır oluyor.
süper, süper , süper !!

Sağlıklı ve güzel görünen bir cilt için en önemli adım cilt temizliğidir. Hepimizin belli başlı cilt bakım rutinleri var. Yüz temizliğimiz için yüz temizleme jelleri, köpükleri vb. ürünleri günlük rutinimize dahil ediyoruz. Buna bende dahilim . En uygun ürünü bulmak için onlarca ürün deniyor,uz çoğunlukla da yüksek miktarlar harcıyoruz. Ki ben buna her zaman çok karşıyım çuvalla paralar dökmek yerine daha doğal katkısız ürünlere yönelmeliyiz.
Her şeyin en sağlıklısının doğada olduğu bir gerçek. Eğer siz de yüz temizliğinizde kimyasallara yer vermek istemiyor ve doğal çözümler arıyorsanız yine gül ürünlere  ağırlık vermenizi tavsiye ederim.
Gül sabunu yine bunlardan biri nemlendirici özelliğiyle düzenli kullanıldığında cilde parlaklık ve canlılık kazandırıyor. Anti bakteriyel olması cildin mikroplardan arınmasına yardım ederken cildin ferahlamasını ve rahatlamasını da sağlıyor.



Ve güllü son 2 ürün benim kadar annemin favorisi. Daha önce klasik gül lokumları yemiştim ama çikolatalı olanını ilk defa denedim ve gerçekten enfes olduğunu anladım.
Yeni lezzetlere benim gibi açıksanız denemelisiniz.😘
Ve limondan sonra en sevdiğim kolonya gülden başkası olamazdı. 
Benim gibi gül aşığı biri ancak böyle gül olan ürünlerle mutlu olabilir tabiki
Kolonya yada lokum herkesin zevkine kalmıştır.
Onların için size alın diye tabiki ısrarcı olamam ama gül suyu , sabunu ve özellikle bu kremi hayatınıza dahil etmenizi ve kullanıp memnun kaldığınız anlar da beni hatırlamanızı çok isterim çünkü memnun kalacağınızdan eminim.
Ürünlere markanın instagram sayfalarından iletişime geçip sipariş verebilirsiniz.

👉👉👉rosellacenter buraya tıklayarak hemen ışınlanabilirsiniz.
Kendinize değer vermeyi ve bakımlı kalmayı ihmal etmeyin.
Çünkü size sizden başkası iyi bakamaz.
Yeni güzellikler de buluşalım.
Gizmo💋💋



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder