Sayfalar

13 Şubat 2018 Salı

Nays Collection İlk izlenimlerim 😎



😎
Herkese merhaba bugün blog yazısı ne yazayım diye düşünürken aklıma yeni tanıştığım bir marka olan nays collection geldi. Hadi dedim Gizem otur


 

bir ilk izlenim yazısı yaz !

Ozaman markanın ürünleriyle tek tek başlayalım 😉




Islak mendil görünce sevinen kaç kişi tanıyorsunuz bilmiyorum ama bunlardan biri benim.

Firmanın bildiğim kadarıyla 2 çeşit ıslak mendili ve birde makyaj temizleme mendili ürünleri var. 

Makyaj temizleme mendilini henüz denemedim ama ıslak mendili tabi ki denedim.
Ama ıslak mendilleri herhangi bir markanın olsun hiç farketmez makyajınızı çıkarmakta kullanmanızı hiç  tavsiye etmiyorum. Bunu belirteyim .
Ama olurda elinizin üzerinde denediğiniz bir kozmetik ürünü vs olduğunda tabiki kullanabilirsiniz ben çok başarılı buldum bu mendili elimdeki eyeliner ve likit ruj tarzı ürünleri güzelce temizledi kokuları da gayet güzel rahatsız etmeyen başarılı mendiller.👌
Cildinizi de tahriş etmiyor.



Gelelim markanın en çok sevdiğim ürünleri olan parfümlerine . Benim parfüm tarif etme yeteneğim malesef çok kötü ama kokuların çok çok başarılı olduğunu söylemem gerek.
21 numara bayan
13 numara erkek parfümü

Erkek parfümünü hemen kardeşime kaptırdım bile !
Koku çeşitliliği oldukça fazla.
Kokular açıldıkça daha da güzelleşiyor.
Kalıcılığını da anlatacak olursam sabah sıktığımda akşam hala kokuyu alabiliyordum uzun saatler hissedebiliyorsunuz.
Onun dışında ben şişe tasarımını çok beğendim bir seyahata vs giderken hemen çantaya atmada sizin yerinizi dar etmeyecek güzel bir şekilde yapılmış.



Onun dışında marka birde çok tatlı cep parfümleri çıkarmış yine şişesinde olduğu gibi bu cep ürünleri de isminin hakkını vererek cebe atmalık olmuş
Ürünleri almak ve daha fazla seçeneği incelemek isterseniz /nayscollectionn/ buradan markaya her türlü sorunuzu yazabilirsiniz.
Benim anlatacaklarım bu kadardı.
Yeni yazılarda görüşmek üzere.
Gizmo💋

5 yorum: