Sayfalar

15 Şubat 2018 Perşembe

La Rose Des Sables Vücut Peelingi💦

💦

Herkese merhaba bal köpüklerim bugün uzun zamandır merak ettiğim ve deneme fırsatını yakalar yakalamaz sizinle paylaşmak istediğim bir vücut  peelingi ile geldim 😊




La rose Des Sables markasının body scrubı kendisi  en denemek istediğim ürünlerden  biriydi
Fransa menşeili bu markayı Çok duymuştum ama nasip olmamıştı :)
Üzerinde ;
Gommage De Sable Rose'un Bora Bora kumu içeren peelingi, cildi ölü hücrelerden arındırır ve gözenekleri sıkılaştırarak ipeksi bir dokunuş sağlar.

Su ile köpüren dokusu sayesinde, gerçek bir "nemlendirici süt banyosu"na dönüşür. Yazıyor.



Gerçekten de üzerinde yazdığı gibi.
İçerisindeki Yaban Mersini tozu ve Deniz tuzu ile birleştirilen pembe Bora Bora kumu cildi gerçekten çok güzel peeling yapma dışında yumuşatıyor.
Normalda duştan çıktıktan sonra cildim çok kuru ve gergin olurdu.
Ama bu ürünü kullandıktan sonra suyla temasıyla oluşan o süt banyosu cildimi de güzelce nemlendirdiğini hissettim.


Yapısını resimde görmenizi istedim başka peelingler gibi çok yoğun bir cilt çizme yada tahriş etme olayı yok. Sadece hafif kese yapmışsınız gibi ölü deriyi attığı için geçici bir kızarıklık yapıyor o da hemen geçiyor.

İçerisindeki kum olayını çok sevdim.
Küçükken annelerimiz bizi yıkadıktan sonra vücudumuz dingin bi hal alıp uykumuz gelirdi ya hani bu peelingle anlamadığım şekilde bende öyle oldum😅

Duştan sonra bir gevşeme rahatlama ve uyku hali geldi.😄😄

Haftada 1-2 kez tüm vücuda masaj yaparak üzerinde dediği gibi özellikle Diz, dirsek ve topuklar gibi sertleşen bölgelere daha yoğun masaj yaparak uygulama sağlıyorum Küçük kumlu yapısı cilt üzerindeki ölü hücreleri o bölgeden  çok güzel arındırıyor.
Uzun zamandır bu kadar içime sinen bir vücut scrubı kullanmamıştım inanın.
Selülit oluşabilecek bölgeye de hafif hafif masaj yaparak yoğunlaşıyorum kan akışını hızlandırmak için.
Çok amaçlı ve güzel bulduğum bir ürün oldu samimi şekilde yorumlarıma inanabilirsiniz.
ürünü incelemek isterseniz peeling-de-sable-rose buraya tıklayabilirsiniz.
Yeni yazılarda görüşmek üzere.
                                                           Gizmo 💋
 

4 yorum:

  1. Hiç duymamıştım ama merak ettim

    YanıtlaSil
  2. Ben de duymamıştım ama güzel bir ürüne benziyor ♥

    YanıtlaSil
  3. Selam sayfamda 2 tane çekiliş var beklerim :)www.kozmetikpsikolojisi.com

    YanıtlaSil